środa, 3 grudnia 2014

In love with December

Prezentuję dziś zestaw, w którym się zakochałam. Koszulę w serduszka mam od wiosny i myślałam, że wykorzystałam wszystkie możliwe połączenia jej z innymi rzeczami. Otóż nie :)
Do ulubionej koszuli dodałam ulubioną spódniczkę i torebkę i... tadam! Taki romantyczny grudniowy zestaw. A dzięki płaszczykowi z dodatkiem wełny nie było mi zimno.
Niestety zdjęcia robione po 15:00 więc światło już nie te, ale wybrałam te kilka udanych i wrzuciłam bo chciałam się nimi z wami podzielić :)



 Koszula - romwe.com
Spódniczka - Reserved
Płaszcz - Marks&Spencer (ubrani.com.pl)
Kozaki - sequin.pl
Torba - humad.pl
Zegarek - eCarla.pl

13 komentarzy:

  1. Powtórzę ta spódnica jest świetna :)
    P.S. bardzo mi się podoba ten dom za Tobą-musiałam to napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe mi też się podoba choć jest dziwny bo góra wystaje nad parter :)

      Usuń
    2. Właśnie dlatego tak wpadł mi w oko :) Jak będą sprzedawać to daj mi znać ;)

      Usuń
    3. Mój teść uważa, że tam mieszkają "złodzieje".

      Usuń
    4. Ale zawsze by było mieć cię za sąsiadkę :)

      Usuń
  2. na taką koszule w serduszka poluję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz kochana, a koszula jest super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na zdjęcia po 15-tej to niezłe światło;-)
    A zestaw bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...