czwartek, 4 grudnia 2014

Grudniowy poranek

Piękny był dziś poranek w Katowicach. Temperatura w końcu powyżej zera i pięknie świeciło słoneczko. Aż się chciało iść do pracy.
No dobrze, nie oszukujmy się - i tak się ciężko wstawało :) Skąd te moje wory pod oczami skoro spałam 9 godzin? Ja nie wiem :(
Skoro temperatura na plusie i nadal nie ma na szczęście śniegu to postawiłam na sukienkę i zamszowe botki. Do tego tradycyjny już gruby sweter. W końcu było mi w biurze ciepło.
Ale tylko dlatego, że przytargałam sobie pod biurko nowoczesną farelkę i grzało mnie w nóżki :)




 Sukienka - Reserved
Sweter - F&F
Kozaki - allegro.pl
Torba - humad.pl
Zegarek - eCarla.pl


12 komentarzy:

  1. Idealnie, moje kolory. A sukienka super, właśnie takiej szukam :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość mi się podoba, ale moją uwagę najbardziej przyciągnął ten piękny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tu fajnie dobrane buty i zegarek ;)

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak ładnie :)
    Ja mam grzejniczek za plecami, ale skoro grzeje piec to nikt nie pozwala mi go włączyć. A ja marznę bo taki dziwny ten piec :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw, sweter jest świetny (choć współczuję tych chłodów w pracy), a całość bardzo fajnie skomponowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny zestaw, ta narzutka bardzo fajnie wygląda w takim look'u :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje dwa ulubione kolory, świetne połączenie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie! Pasują do ciebie brązy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...