czwartek, 27 listopada 2014

Sunday outfit

Przedstawiam dziś elegancki zestaw niedzielny. Mieli przyjść do nas znajomi z dzieckiem. Przygotowaliśmy się, sprzątaliśmy całą sobotę, a tu się okazało, że mała ma katar i rodzice boją się z nią wychodzić więc to my mamy wpaść. No cóż, przynajmniej raz na miesiąc mam czyste mieszkanie :)
Na to wyjście wybrałam nową beżową marynarkę, którą kupiłam podczas urodzin katowickiego second handu "Retro" za jedyne 10zł. Do tego granatowa bluzeczka również z drugiej ręki i spódniczka ze strony ubrani.com.pl. Wiem, że baskinki wyszły z mody, ale ja odkryłam je tak na prawdę dopiero teraz. Kiedyś nie miałam brzuszka, który trzeba było maskować :P
Uwieńczeniem zestawu jest duża torba, dokładnie w kolorze marynarki czego na zdjęciu jakoś nie widać. I tym sposobem mamy znów tak jak lubię - trzy kolory.
Wieczór się udał. Zrobiliśmy sobie maraton weselny oglądając zarówno nasz film jak i od znajomych, u których byliśmy 3 tygodnie wcześniej. Pisałam o tym tutaj.





Marynarka - Atmosphere (sh 10zł)
Spódnica - New Look (ubrani.com.pl 14,99zł)
Bluzka - Select (ubrani.com.pl 13,99zł)
Torba - CCC (80zł)
Kozaki - sequin.pl (47zł)
Zegarek - eCarla.pl (24zł)

Razem 190zł

9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...