wtorek, 18 listopada 2014

Pink cloud

Cóż za piękny listopad mamy tego roku. Starałam się go wykorzystać maksymalnie by naładować baterie przed nadciągającymi zimnymi i ponurymi miesiącami. Lubię zimę, ale bez przesady :)
Poniżej przedstawiam zeszłotygodniowy zestaw na spotkanie z przyjaciółkami. Udało nam się wybrać termin wszystkim pasujący choć było ciężko bo tylko ja mam taką pracę, że weekendy mam wolne (czyli dokładnie tak jak chciałam), a reszta dziewczyn ma ruchome grafiki. Świetnie było się spotkać. Okazało się, że przez te dwa miesiące każdej z nas wszystko się w życiu pozmieniało. Jedna zerwała zaręczyny, druga została panią dyrektor w sklepie popularnej sieci, a kolejna zmienia pracę na właśnie tę sieć tylko placówkę w innym mieście. Trójka z naszej piątki się w ciągu ostatnich miesięcy przeprowadziła. Dziewczyny zresztą po dwa razy. Ja na szczęście tylko raz i nie mam zamiaru tego zmieniać. Okazało się, że mieszkanie z teściami nie jest takie najgorsze. Rzadko do nich zaglądam. Może jestem mało towarzyska, ale to dla mojego dobra. Już mam i tak dużo stresów. Niestety odbija się to na moim zdrowiu. A dziwne bo praca nie stresuje mnie jakoś szczególnie. Sprawdzam się w niej i czuję z tego satysfakcję. Mimo to czeka mnie wizyta u neurologa bo powróciły niepokojące objawy.
Wracając do zestawu... wybrałam jasne kolory, a konkretnie połączenie, które zawsze się sprawdza - szarość i pudrowy róż. Po raz kolejny idealnie w stylizacji sprawdziła się dresowa spódniczka. To mój najlepszy zakup tej jesieni :)




Narzutka - allegro.pl
Bluzka - sheinside.com
Spódnica - Reserved
Torebka - allegro.pl
Botki - renee.pl
Zegarek - Gino Rossi

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie takie zestawienie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Mam nadzieję, że problemy zdrowotne to nic poważnego. Zdrowia ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. modny kolor spódnicy w tym sezonie
    :)

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta spódniczka to zdecydowanie najlepszy zakup :)
    Zdrowia dużo życzę i więcej takich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta spódnica! Fajnie ją zestawiłaś z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz! Śliczna narzutka i spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wyglądasz :) życzę Ci mniej stresów :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Naprawdę super. Bluzka i spódnica - cudo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...