sobota, 1 listopada 2014

Październik 2014 - nowości w szafie

Jako, że październik był moim pierwszym miesiącem w pełni roboczym, nie miałam zbyt wiele czasu na zakupy. Większość ubrań w tym miesiącu kupiłam więc wysyłkowo. Ponownie opanowałam Vinted, a że sprzedaż też idzie całkiem nieźle (w końcu pozbyłam się botków, które wiele osób od pół roku oglądało, a nikt nie chciał kupić) więc cały mój "zarobek" z tej strony mogłam przeznaczyć na nowe rzeczy :) Właściwie z wypłaty nic sobie nie kupiłam. Dopiero własnoręcznie zarobione pieniądze zaczyna się doceniać :) Chętnie więc bym je odłożyła gdyby nie samochodowe awarie i ubezpieczenie do opłacenia. I tyle widziałam tę pierwszą wypłatę ;)
1. Zamówienie z ubrani.com.pl (46zł z przesyłką)
- różowa bluzeczka George
- sweterek brudny róż George
- szary sweterek-bolerko



2. Sweterek w zimowe wzory (vinted.pl 17zł z przesyłką)

3. Złota spódniczka H&M (vinted.pl 26zł z przesyłką)

4. Płaszczyk Petite (ubrani.com.pl 42zł z przesyłką)
Płaszczyk pięknie się układa co trudno ująć na zdjęciu. Od talii jest rozkloszowany co bardzo ładnie podkreśla sylwetkę.
5. Dresowa spódniczka (Reserved 47zł)
Jedyny zakup w sklepie stacjonarnym w tym miesiącu. Spódniczka okazała się hitem. Na pewno wykombinuję coś by nosić ją również zimą.
6. Dresowa sukienka (allegro.pl 46zł z przesyłką)
I znów nie udało mi się ująć jej uroku na zdjęciu. Pięknie układa się na sylwetce. Dół jest przylegający, a góra swobodnie zsuwa się z jednego zamienia. Razem daje to świetny efekt choć kupiłam ją jako... sukienkę maxi! :) Do mojej figury jednak nie pasuje taka długość i kupiłam ją z myślą o skróceniu, za które dałam 10zł.
7. Koszula w kropki (eButik.pl 35zł)
Skorzystałam z fajnej przeceny, a do tego darmowa dostawa do kiosku RUCH-u :) Koszula jest piękna choć ja nie jestem zwolenniczką pokazywania bielizny więc noszę pod nią top.
8. Różowa narzutka z kapturem (allegro.pl 50zł z przesyłką)
Tutaj się zawiodłam bo bluza nijak ma się do tej na zdjęciu z aukcji, ale nie jest najgorzej. Do czegoś ją wykorzystam :)
9. Bluzka w róże (eButik.pl 18zł)
Kolejny zakup z tej strony. Obserwuję na bieżąco ich promocje z Facebooku i czasem z nich korzystam. Fajne jest to, że mogę za darmo odebrać paczkę po drodze do pracy w kiosku nie musząc nadrabiać drogi ani nie tracąc dużo czasu.
10. Bordowe oficerki (czasnabuty.pl 66zł z przesyłką)
Na zdjęciu może nie prezentują się zbyt okazale, ale są na prawdę fajne. Idealne rozwiązanie na deszczowe dni. Dół jest gumowy i nie przepuszcza wody, a cholewka jest miękka i zapinana na zamek przez co są wygodniejsze od zwykłych kaloszy. Kilka innych zdjęć bucików tutaj, a wkrótce zapewne pojawią się w stylizacji na blogu bo śmigam w nich dość często do pracy :)
11. Spodnie we wzory (vinted.pl 30zł z przesyłką)
Od dawna o takich marzyłam :)
12. Spódnica ze skórzaną wstawką (eButik.pl 27zł)
Ostatnie z zamówień, odebrane w środę po pracy, a w czwartek już w niej śmigałam do biura :) Niestety będę musiała ją zwęzić u krawcowej :(

16 komentarzy:

  1. to co Ci się z samochodem stało? :) takie odpicowane, nowe auto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nic poważnego. ABS mi zaczął szwankować. Nowy czujnik plus wymiana to 200zł. A teraz przy przymrozkach i śliskiej drodze to sie może przydać ;)

      Usuń
  2. Koszula w kropki świetna!
    -----------------
    http://ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne łupy,zrobiłaś mi ochotę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość rzeczy kupujesz przez internet?
    Co do ubrań to dresowa sukienka jest świetna. Pozdrawiam:)

    http://fashionkill4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czarna koszula lekko przezroczysta-bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości .
    Najbardziej podobają mi się spódniczki, te złota jest piękna.
    A ta z reserved była na jakiejś przecenie? Bo dość tania :)
    U mnie wpis z nowościami pojawi się w przyszłym tygodniu, bo jeszcze nie zdążyłam zrobić zdjęć ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczkę kupiłam jakieś 4 tygodnie temu gdy był na facebooku kupon -30% :)

      Usuń
  7. fajne nowości :) u mnie nie długo pojawi się lumpeksowy post z nowościami a już teraz zapraszam do mnie na odnowiony adres strony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowości! Jestem zakochana w spódniczce z Reserved :D

    www.niekoffanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię rzeczy butiku za fasony i cenę, ale z jakością jest gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości, ale chyba bluzka w róże moim zdaniem najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czarny płaszcz i spódniczka także czarna to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy, zwłaszcza szara spódnica i sweterek z Vinted :)
    Też sprzedaje na tej stronie ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szara spódniczka z Reserved jest świetna!! Chyba mam manię na punkcie tego fasonu;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...