piątek, 28 listopada 2014

Marmurkowy zestaw biurowy

Jestem bardzo szczęśliwa, że roboczy tydzień w końcu mamy za sobą :) Szef ma swoje humory i odbija się to na wszystkich w biurze. Na szczęście koleżanki mam fajne i pomagają mi ogarnąć nowe zagadnienia, ale ja też już w końcu mogę być dla nich pomocna.
Poniżej jeden z moich biurowych zestawów. Dziewczyny czasem robią komentarze odnośnie moich strojów, wyłącznie pozytywne :) Głupio mi tak jak ciągle ktoś mi mówi, że mam fajne buty czy sweterek. No to wdałam się raz w dyskusję i chyba zaraziłam jedną z dziewczyn zakupami internetowymi. Przyznała, że też ubiera się w "ciuszku", ale mam tyle roboty, że nie ma czasu nigdzie jechać. Poleciłam jej więc kilka stron ;) Choć w tym konkretnym zestawie akurat tylko sweterek jest używany. To mój ulubiony sweter do biura bo jest ciepły (czy wspominałam już, że mamy okropnie zimno?) i jednocześnie ładnie leży, nie jest taki całkiem zwyczajny.
Tym razem zarzuciłam go na zestaw w stylu total denim look z marmurkową spódniczką i dżinsową koszulą ze złotymi guzikami. 




Sweter - F&F (allegro.pl)
Spódnica - F&F
Koszula - Sinsay
Torba - nn
Kozaki - allegro.pl
Pasek - House

9 komentarzy:

  1. ładnie to kolorystycznie wszystko spasowałaś :) nie mój kolor swetra, ale krój ciekawy

    http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ♡ jak pięknie! :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie. :) Ta torebka ma super łańcuchy, wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać,że sweter musi solidnie grzać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, lubię takie łączenia wszystko ze sobą współgra

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolory, zestaw bardzo mi się podoba. Szef... może się rozkręci ;) albo faktycznie trzeba mu poszukać dziewczyny ;) Kochana, podaj mi namiary na te sklepy, gdzie znajdujesz takie cuda :) Pozdrawiam ciepło, w ten zimny wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestaw, choć nie do końca jestem fanem koloru sweterka i butów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brąz z jeansem jak dla mnie zawsze na tak! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...