sobota, 15 listopada 2014

Kupować tanio, a nie wyglądać tanio - Moje zestawy do 150zł

Na swoim blogu wielokrotnie podkreślam to, że lubię ładnie wyglądać, ale niekoniecznie lubię wydawać pieniądze. Mam dużo ubrań, to fakt, ale w większości mam w szafie rzeczy... na które mnie nie stać :)
Albo inaczej - nie byłoby mnie stać, gdybym miała zapłacić oryginalną cenę w sklepie. Tak na prawdę jednak bardzo rzadko płacę pełną cenę za ciuch. Jest mi po prostu szkoda. 
Jest mi o tyle łatwiej, że nie gonię za trendami i nie muszę mieć tego co obecnie jest na topie i zajmuje niezliczone wieszaki w sieciówkach. Większość tych rzeczy nie jest warta swojej ceny i wolę poczekać na wyprzedaże lub poszperać trochę w internecie. Jeśli już coś z obecnej kolekcji bardzo mi się spodoba to poluję na wszelkiego rodzaju kupony na facebooku lub czekam na akcje promocyjne w czasopismach. Oprócz tego czasem odwiedzam ciucholandy, ale rzadko bo nie mam cierpliwości do buszowania wśród dziwnie pachnących szmatek, albo licytuję za grosze na allegro.pl. Mam też kilka ulubionych sklepów internetowych, między innymi ubrani.com.pl skąd pochodzi znaczna część mojej garderoby. Jestem też wielką fanką Vinted, gdzie sympatyczne dziewczyny, fanki używanych ciuszków sprzedają w niskich cenach swoje rzeczy i polują na inne perełki.
Nie jest jednak sztuką ubrać się w stare szmatki za kilka złotych. Sztuką jest ubrać się tanio, a nie wyglądać tanio. Zawsze staram się o to dbać i myślę, że z powodzeniem. W związku z tym przedstawiam wam kilka propozycji zestawów stworzonych z ubrań używanych pomieszanych z nowymi. Każdy z nich kosztował do 150zł.
1. Na randkę
 - sukienka George - ubrani.com.pl 17zł
- botki New Look - sh 20zł
- torebka - allegro.pl 36zł
- pasek House - 10zł
- Zegarek - blink-bizuteria.pl 34zł
Razem 117zł

2. Na obiad u rodziców
- Sukienka F&F - 38zł
- Marynarka NEXT - allegro.pl 30zł
- Baleriny LevelF - 30zł
Torebka - allegro.pl 36zł
Razem 134zł

 3. Do pracy
- Marynarka Pepco - 20zł
- Tshirt New Look - 20zł
- Spodnie C&A - 30zł
Baleriny LevelF - 30zł
Torebka - allegro.pl 50zł
Razem 150zł

4. Na spacer
- Kamizelka Atmosphere - sh 19zł
- Spodnie Terranova - 39zł
Baleriny levelF - 30zł
Zegarek - 15zł
- Bluzka Vila - vinted.pl 30zł
Razem 133zł

A teraz kilka zestawów, które już znacie. Moje hity jak na przykład poniższa spódnica z Biedronki za 10zł czy odkupiona od innej blogerki miętowa torebka to tylko niektóre przykłady. Każdy z tych zestawów kosztował ok. 150zł. Co o tym sądzicie? :)



















12 komentarzy:

  1. Świetne zestawy, mam to samo zdanie, mało wydać dobrze wygladać:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele świetnych zestawów, moim zdaniem nie trzeba wydawać nie wiadomo ile by ładnie wyglądać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą, że nie trzeba wydać dużo, by wyglądać jak milion dolarów (lub chociażby jak sto tysięcy :)).
    Jednak trochę nie bardzo rozumiem zdania, że nie jest sztuką ubrać się w stare szmatki za kilka złotych, bo jak dla mnie to to dopiero JEST SZTUKA :)
    Też pewnie znasz blogi Dziewczyn, które potrafią wyszukać w sh nie tyle rzeczy modne, co takie, w których modnie się prezentują, a płacą pewnie za wszystkie ciuszki jakieś grosze.
    To co jeszcze cenię, również u Ciebie, że dana rzecz nie jest wykorzystywana raz, w konkretnym zestawieniu, ale ma się na nią 2,3,10 pomysłów i za każdym razem wygląda się w tym jak w czymś nowo zakupionym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sztuka mieć dużo kasy sztuka wydać ją rozsądnie:) świetne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w pełni. Sama jestem fanką tanich zakupów. Aż mnie skręca, jak mam kupić coś w regularnej cenie. A zestawów wiele naprawdę trafionych :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie jesteś w tym mistrzynią. Świetne zestawy

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wpis - ja też jestem fanką takiego myślenia :)
    a zestawy świetne - wyglądasz super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tych zdolności, ja nie potrafię kupować używanych rzeczy, nie potrafię szukać. Mam więc mniej ciuchów, bo moje buszowanie kończy się najczęściej na Asosie ;)
    Strój do pracy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę pani, pani co post to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje stylizacje! Wreszcie coś, co może założyć normalny człowiek! Ja ostatnio mam bzik na punkcie t-shirtów i dużo nich czytam ciekawostek http://w-sumie.com.pl/ciekawe-dzieje-t-shirta/ Ciekawa jestem czy właśnie t-shirt mógłby pasować do niebieskiej długiej spódnicy?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...