poniedziałek, 17 listopada 2014

Kolejna odsłona futrzanej kamizelki

Jesień nas rozpieszcza. Nie spodziewałam się, że w połowie listopada nadal będę mogła sobie pochodzić w skórzanej kurteczce bez czapki i rękawiczek :) 
Wybraliśmy się z mężem na spacer do lasu podziwiać piękne kolory jesieni. Niestety mieliśmy dla siebie tylko chwilę. Potem każde poszło w swoją stronę... ale tylko na chwilę :)
Ja musiałam jechać do banku i ubezpieczalni, a potem poszukać prezentu urodzinowego dla taty. 50 urodziny to nie przelewki :) Mój mąż zaś zajął się wymianą opon na zimowe. Nie ma co zbytnio polegać na tej złotej jesieni. Potem można być niemiło zaskoczonym ;)




Kamizelka, torba - Atmosphere / Bluzka - Reserved / Kurtka - F&F / Spodnie - C&A / Botki - Biedronka / Zegarek - blink-bizuteria.pl

10 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :) super futerko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta kamizelka :)
    a u mnie deszczowo, zimno, i gdzie ta złota jesień? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham futrzane kamizelki, Twoja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny look.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. boze jak ja kocham futerka :D
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...