sobota, 8 listopada 2014

Ja kalosze chętnie noszę :)

Świętuję długi weekend, ale na blogu powracam dziś do stroju "roboczego". Uwielbiam moje nowe kozaki-kalosze. Mają piękny kolor i są bardzo wygodne. Lubię nosić je jako jedyny akcent kolorystyczny do szaro-czarnych jesiennych strojów. Spodnie we wzory były moim marzeniem od dawna i pogodziłam się z tym, że nie są idealne dla mojej sylwetki. Przeżyję :)
Zdjęcia zrobione przed pracą we wtorek. Póki co jakoś tak wychodzi, że z mężem wstajemy o tej samej godzinie (7:00) i jemy razem śniadanie (ja lubię w łóżku), a potem po niego przyjeżdża kolega (8:00), a ja mam wtedy pół godzinki na ogarnięcie się i wyjeżdżam o 8:30. I taki system mamy codziennie. No chyba, że kolega się spóźni, to mamy chwilę na kilka zdjęć :)
Jak wam się podoba mój jakże roboczy strój? :)



 

Koszula - allegro.pl
Narzutka - H&M (szafraj.pl)
Spodnie - Lindex (vinted.pl)
Kozaki - czasnabuty.pl
Torba - Atmosphere (szafa.pl)

6 komentarzy:

  1. Dla mnie bordo jest skomplikowany do połączenia :P
    Przeglądałam dzisiaj kolory tych kaloszy i zaczęły mnie kusić jasno brązowe bądź granatowe ... ale póki co staram się o nich nie myśleć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granatowe też bym kupiła :) Ja się bardzo cieszę że się zdecydowałam bo są wygodne. Normalne kalosze mi są w kostce za luźne bo guma jest sztywna. A te są tylko wokół stopy gumowe a cholewka jest materiałowa i zapinana na zamek. Jak dla mnie idealne połączenie. I są bardziej stylowe

      Usuń
  2. Ja kalosze akceptuję tylko w lesie ;) Ale na sobie, podobają mi się, ale dla mnie są okropnie niewygodne :) Fajny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kalosze/kozaki ja mam zamiar zamówić troszkę krótsze granatowe

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...