środa, 5 listopada 2014

Grey&Pink

Prezentuję dziś jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych - szary i pudrowy róż. 
Kupiłam sobie na allegro.pl narzutkę z kapturem, która, jak się okazało ma tyle wspólnego ze zdjęciem z oferty co wcale, ale takie są uroki kupowania przez Internet. Jeden na dziesięć zakupów może być nie do końca trafiony. Postanowiłam jednak nie zwracać narzutki, choć na pewno nie jest warta tych bodajże 50zł z przesyłką, które za nią dałam. 





Bluzka - Orsay
Narzutka - allegro.pl
Spódniczka - Terranova
Kozaki - sequin.pl
Torebka - allegro.pl
Bransoletki - shada-shop.pl
Zegarek - Gino Rossi

12 komentarzy:

  1. Sądziłam, ze to jest sukienka (tak to wygląda) dopiero po przeczytaniu na dole zobaczyłam, że się mylę, świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam pewna,że to sukienka ;) A tu niespodzianka ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory jakże moje! Wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam to zestawienie kolorystyczne! Pięknie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne :) Myślałam,że to sukienka :) Poszukuję takiej właśnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...