piątek, 14 listopada 2014

Dresowa sukienka

Dresowa sukienka zamarzyła mi się mniej więcej w tym samym momencie co spódnica - gdy przeczytałam post Ani z fashionable.com.pl o dresowych ubraniach noszonych na co dzień i zobaczyłam jej piękne zdjęcia szarych spódniczek w połączeniu z ciepłymi kryjącymi rajstopami. Spodobał mi się ten kontrast. Wykorzystałam go w niedzielę zakładając nową sukienkę na potkanie ze znajomymi. Po deszczowej sobocie zrobiło się dosyć ciepło i mogłam sobie pozwolić na skórzaną kurtkę na górę, bez sweterka :)

 


Sukienka - allegro.pl
Kurtka - House
Torba - Reserved
Buty - renee.pl

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sukienka, moja mama sobie taką dresową kupiła i też mam chęć, teraz jeszcze większą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna, luźna stylizacja :)
    torebka ma fajny wzór

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja, w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na żywo wyglądała o wiele ładniej i jak nie zasłaniała ci kolan :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem powinnas zmienic fryzure - pozbyc sie grzywki. Moze cos na bok? Wygladalabys o wiele ladniej, nowoczesniej. Pozdrawiam. Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna klasyczna sukienka i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama sukienka mnie nie zachwyca, bo chyba przejadły mi się już te dresowe szare ubrania, ale jak bym już miała ją w swojej szafie to na pewno bym nosiła, bo to bardzo uniwersalny ciuch. Cały zestaw zdecydowanie się broni. Lubię taką stonowana kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam właśnie takiej sukienki :) długość optymalna, wszystkie które mierzę są bardzo kuse :( Kurtka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...