środa, 12 listopada 2014

Black roses

Prezentuję dziś kolejny zestaw biurowy jeszcze sprzed długiego weekendu. Dziś wróciłam do pracy po magicznych czterech dniach wolnego. Czysty luksus :) A dziś było ciężko, ale dało się przeżyć. Głównie dlatego, że za dwa dni znów weekend :)
Zestaw zaś pochodzi sprzed tygodnia. Pogoda była ładna więc pokusiłam się o marynarkę zamiast sweterka. Połączyłam trzy kolory, które wprost uwielbiam razem: czerń, biel i czerwień.
Po raz pierwszy macie okazję zobaczyć płaszczyk ze strony ubrani.com.pl. Bardzo mi się podoba ten falbaniasty krój, a wam?
Ubrałam też po raz ostatni chyba w tym sezonie botki z lakierowanymi czubkami, co do których miałyście mieszane uczucia. Najwyraźniej można je albo kochać albo nienawidzić :)
Mi się spodobały od pierwszego wejrzenia. Potem część z was je skrytykowała i już nie wiedziałam co myśleć. Ostatecznie jednak postanowiłam się ich nie pozbywać, gdy koleżanka z pracy przyszła za mną do mojego biura tylko po to by zapytać gdzie te buty kupiłam :) Myślałam, że się rozpłynie z zachwytu, aż mi się głupio zrobiło. Niestety wybrałam takie buty akurat w dzień, gdy zamiast siedzieć 8 godzin za biurkiem łaziłam jak cień za panią od wdrażania systemu FSSC 22000 (mniejsza o to) i notowałam wszystko to, co jest w naszej firmie do poprawienia przed audytem.
No nie powiem, trochę się tego nazbierało. Ale też miałam okazję poznać każde pomieszczenie, każdą płytkę, niedziałającą lampę i ścianę wymagającą pomalowania. Byłam niczym pani z Sanepidu :)
Nieźle mnie nogi rozbolały po takim dniu dreptania. Ale było warto :)






Bluzka - eButik.pl
Marynarka - Takko Fashion
Spódnica - United Colors of Benetton (vinted.pl)
Płaszczyk - Petite (ubrani.com.pl)
Torba - humad.pl
Botki - allegro.pl
Zegarek - eCarla.pl

10 komentarzy:


  1. Płaszczyk ciekawy :)
    Ja pracuję w miejscu pełnym paczek, latających wszędzie śrubek i atakujących klamek-najlepiej mi chodzić na płaskim obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz w tej stylizacji, nie wiem co inni chcą od tych butów

    OdpowiedzUsuń
  3. tez lubię te kolory, fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mimo że preferują tylko i wyłącznie płaskie obuwie, to Twoje buty mi się podobają, więc nie wiem, dlaczego inni je krytykowali... Stylizacja jak najbardziej na plus :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...