poniedziałek, 3 listopada 2014

1st of November

 Wygląda na to, że ja ciągle tylko w spódniczkach i na obcasach śmigam :)
A prawda jest taka, że tylko w weekend mam odpowiednie światło i czas na zdjęcia. Pozostałe moje zestawy na co dzień można czasem podejrzeć na facebooku - zapraszam.
Na blogu zaś mam dla was sobotni zestaw z nowym płaszczem ze strony ubrani.com.pl, który okazał się idealny na chłodne jesienne dni. Jest prosty w kroju, uniwersalny i dosyć ciepły. Na pewno zostanie ze mną na lata. A kosztował mnie 24zł :) Do tego rękawiczki w pepitkę, kozaki na słupku i czerwona tulipanowa spódniczka, której niestety nie widać. Wszystko łącznie z torebką i koszulą przyszło do mnie w paczce :) Uwielbiam zakupy internetowe - szczególnie za ceny.





Płaszcz - Marks&Spencer (ubrani.com.pl)
Spódniczka - United Colors of Benetton (vinted.pl)
Koszula - allegro.pl
Torba - humad.pl
Zegarek - Jelly Shop
Kozaki - sequin.pl
Rękawiczki - allegro.pl

7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...