piątek, 10 października 2014

Vamos a la playa!

Dziś chyba moja ulubiona stylizacja z Grecji. Połączyłam spódniczkę z Lidla, którą uwielbiam za krój i nietypowy deseń z moją ukochaną bluzeczką z serduszkiem. Do tego trampki nadające nieco sportowego stylu - chyba pierwszy raz odważyłam się je założyć do spódnicy :) A że jest to zestaw na plażę to najważniejsza jest duża torba, w której wszystko się zmieści. Tę konkretną kupiłam już na miejscu bo moja szmaciana z AllBag okazała się trochę za mała na ręcznik, strój, książkę, buty do wody i wodę mineralną. Wiem, że podróbki są okropne, brzydkie i w ogóle be (!), ale jakoś nie miałam ochoty na torbę z napisem "I love Greece", "Crete" czy "Selfie!". Firmę A&F bardzo lubię i strasznie żałuję, że oryginalne ubrania są bardzo trudno dostępne w Polsce. Tym bardziej szanuję sobie tych kilka rzeczy, które przywiozłam ze Stanów. Muszę przyznać, że są świetnej jakości i już trzeci rok z rzędu nic się z nimi złego nie dzieje. A torby pewnie już nigdy po wakacjach nie użyję ;) Urok wakacyjnych "pamiątek" :)




Bluzka - H&M
Spódniczka - Lidl
Trampki - allegro.pl
Torba - nn
Zegarek - sammydress.com
Okulary - Sinsay

8 komentarzy:

  1. lubię takie dresowe ubrania:) ps zapraszam do mnie na recenzję "Klasycznej setki":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie bluzki były w Lidlu? Gdzie ja wtedy byłam ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no przecież pisze że to H&M, a spódniczka z Lidla :D

      Usuń
  3. Fajna spódnica też często zaglądam do Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze super zestaw, fajna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka,faktycznie jest rewelacyjna.Ja poluję na taki melanż w tym sezonie jest bardzo na czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...