niedziela, 19 października 2014

This is my New Look :)

Poniższy zestaw powstał dlatego, że w końcu chciałam założyć moje nowe panterkowe botki i marmurkową spódnicę. I jakoś tak wyszło, że dopasowałam je do siebie. W ogóle nie miałam pomysłu na siebie tego dnia, a okazało się, że wyszło całkiem nieźle. Tak sądzę :)
Pojechaliśmy do Tarnowskich Gór i tu mam dobrą wiadomość - mamy już zdjęcia ze ślubu! :) Zła jest taka, że mi się w ogóle nie podobają. Ale już nad tym pracuję i wkrótce będzie nowy album, tym razem ze zdjęciami wybranymi przez nas, a nie przez fotografa. Myślę, że wkrótce pokażę wam efekty :)





Bluzka - Zara
Spódnica - F&F
Botki - New Look
Torebka - nn
Pasek - House
Okulary - nn

17 komentarzy:

  1. ładnie ale troszkę dużo się dzieje, zdecydowałabym się tylko na jeden element w panterkę jak np pasek:) pozdrawiam ps poza tym spódniczka jest bardzo ładna, w wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło zdecydowanie bardzo ładnie. Co do zdjęć to zawsze uwazałam że to idiotyzm żeby fotograf sam wybierał zdjęcia. W końcu to Wasz album. Mam nadzieję że za drugim razem będziecie zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te botki w panterkę i cały zestaw też bardzo udany :) Jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny zestaw :-) Wszystko bardzo mi się podoba, a te botki piękne :-) W takim razie czekamy na fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam cierpliwie na ślubne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka i buty super:) ja bym to połączyła z Twoją beżową piękną spódniczką ach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. te zadziorne botki kochana chętnie bym ci skradła :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha - Fashion

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka jest świetna :) Botki z chęcią bym Ci zabrała,sama poszukuję takich :) Co do spotkania,było organizowane przez blogerki "urodowe"pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnica fajna,buty nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. to co to za fotografa wybraliście, że Wam się zdjęcia nie podobają? :( to jest strasznie smutne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję wyboru. Chciałam z jednej firmy fotografa i kamerzystę a trzeba było dopłacić i mieć fajniejsze zdjęcia. Chciałam bardziej nowoczesną sesję a fotograf za bardzo pozowaną nam zrobił. No i zdjęć w ogóle do albumu nie obrobił. Nie mówię o "fotoszopie" ale chociaż jakieś cienie na twarzy czy coś można było pokombinować. Sama je lepiej obrobiłam i robię sobie swój własny album

      Usuń
  11. Fajnie to połączyłaś! Świetny pasek i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladasz w tej spodnicy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...