niedziela, 5 października 2014

Romantyczna niedziela

Prezentuję wam dzisiaj zestaw z trzech kolorów, które uwielbiam łączyć - czerń, biel i czerwień. Płaszczyk kupiłam właściwie przypadkiem. U mojej mamy w przedszkolu panuje zwyczaj wymieniania i sprzedawania niepotrzebnych ubrań. Gdy byłam na urlopie, mama przytargała do domu ten oto płaszczyk o ciekawym sukienkowym kroju zapinany na zaledwie dwa guziki. Nie mówię, wpadł mi w oko. Nie potrzebuję jednak dodatkowego okrycia na jesień bo mam z 6 różnych płaszczy i kurtek. W dodatku na metce pisało 36, a ja noszę 40, okazyjnie 38. No ale przymierzyłam go. I przepadłam :)
Pokazałam się tacie i mężowi, którzy siedzieli w sąsiednim pokoju rozmawiając na temat czujnika do mojego (podobnież czerwonego) samochodu i aż zaniemówili. Mąż namówił mnie bym wzięła koniecznie :) Koleżanka mamy życzyła sobie za niego 60zł (a jest nowy z metką, na której pisze 149zł) i choć uznałam to za kwotę dość sporą to nie potrafiłam się już z tym płaszczykiem rozstać. Jak myślicie, dobrze zrobiłam? ;)






Koszula - TopShop
Płaszczyk - H&M
Spódniczka - Marks&Spencer
Torebka - Butik
Botki - allegro.pl

14 komentarzy:

  1. Oglądałam ostatnioo te botki, bardzo mi się spodobały. Wygodne są ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo tak. Rzadko śmigam w obcasach a w tych chodzę ostatnio co drugi dzień nawet :) Są moimi ulubionymi botkami na jesień :)

      Usuń
  2. te tradycyjne kolory swietnie do ciebie pasuja! kobieco i stylowo! swietna robota!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami taki zakup, nieprzemyślany, niepotrzebny, sprawdza się najlepiej:).

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie romantycznie :) bardzo mi się podoba ten zestaw... wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobrze zrobiłaś, ze wziełąs. JEst piękny i nie oddawaj go nikomu

    OdpowiedzUsuń
  6. Plaszczyk bardzo fajny :-) a botki skąd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/40-polskie-botki-na-koturnie-zloty-suwak-koturn-i4571231844.html :)

      Usuń
  7. Mam podobny trencz z Promodu, uwielbiam czerwone ubrania :) Bardzo fajna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...