piątek, 3 października 2014

Puchowa kamizelka

Puchowa kamizelka marzyła mi się od dawna. Szczególnie jakoś kolor granatowy mi się uwidział i jakiś czas szukałam takiej na allegro, ale nic nie satysfakcjonowało mnie cenowo. Porzuciłam już nawet ten pomysł aż tu nagle w zeszłym tygodniu trafiła mi się fajna kamizelka w ciucholandzie za 34zł ;) Zdążyłam ją już wykorzystać na rower i spacer z mężem. Zdjęcia są z tej drugiej okazji. Mój K chyba po urlopie przyzwyczaił się do robienia zdjęć bo już nawet nie wzdycha pretensjonalnie gdy proszę go o kilka ;)




Kamizelka - White Label (sh)
Bluzka - Diverse
Jeansy - C&A
Botki - sellyo.pl
Torebka - Butik
Wiem, że przytyłam, nie da się tego ukryć. Małżeństwo mi nie służy bo od lipca to już 5kg w górę nie mam pojęcia dlaczego bo to było jeszcze przed przeprowadzką i zmianą trybu żywienia. Już wtedy zaczęłam nagle tyć i przeraziłam się, że nie zmieszczę się w suknię ślubną. Potem było tylko gorzej i ostatecznie z 15kg, które schudłam znów przybrałam 5kg. Co jak co ale po takim czasie od zaniechania diety (de facto 10 miesięcy) nie spodziewałam się efektu jo-jo. No cóż, walczę z tym. Jeździmy z K na rowerze i chyba wkrótce znów wrócę do Diety 3D Chili. Choć wczoraj zaczęłam nową pracę i nie wiem jak pogodzę gotowanie dietetycznych obiadków z grafikiem :(

13 komentarzy:

  1. Ja dopóki nie zaczęłam pracy schudłam 7kg jadłam zdrowo itd a kiedy zaczęłam ją wszystko poszlo w kąt to nie byłam wstanie, ciężko jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam taką dietę, która dopasowana jest do osób pracujacych i główny posiłek je się na końcu (po pracy, w domu), ale i tak trzeba mieć czas na jego przygotowanie przecież. A moja praca zapowiada się na męczącą ale psychicznie (i niestety cały czas przy komputerze) więc człowiek wieczorem jest tak samo zmęczony jak pracownik fizyczny :( No cóż, może wypracuję sobie jakiś system ;) Póki co wykorzystujemy słoneczne weekendy na rower :)

      Usuń
  2. nie lubię takich kamizelek, bo bardzo mnie pogrubiają
    Paski świetne, super tu pasują
    A może jednak małżeństwo Ci służy i te kg są z innej winy:P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to bardziej skomplikowane niestety ;)

      Usuń
  3. U mnie to samo kochana, przed ślubem schudłam, a teraz przytyłam, złożyło na to się pobyt w szpitalu, choroby i operacje najbliższych i chaos w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka ok ale najbardziej wpadła mi w oko bluzka ostatnio takiej szukałam ale jakoś nie znalazłam
    A jeżeli chodzi o diete to polecam Ci leczo z cukinii, cukinia nie tuczy podobno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Biedronce były fajne, chciałam kupić nawet, ale doszłam do wniosku, że ja zmarzlak jestem i zaraz przestanę nosić.
    Co do diety, to po schudnięciu trzeba już zmienić dietę na zawsze. Ale mam nadzieję,że szybko wrócisz do takiej wagi jaką chcesz. Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest problem że ja w ogóle jem zdrowo i się nie obżeram. Lubię słodycze, zgoda, ale ich nie kupuję to nie mam pod ręką więc nie mam jak podjadać. Na prawdę nie wiem dlaczego tak waga skoczyła. Chyba powtórzę badania hormonalne. A już wszystko szło w dobrym kierunku... ;(

      Usuń
  6. Pogodzisz :D Dasz radę :) A co do kamizelki puchowej - jest genialna !!! <3 Też chce taką :P

    http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie przepadam za puchowym kurtkami czy kamizelkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kamizelka na rower,albo spacery super :) Kochana,nie martw się,nowa praca,stres i spadnie to co przybyło :) Mam nadzieje,że znalazłaś pracę o jakiej marzyłaś,życzę przewodzenia :) Buziak

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...