sobota, 25 października 2014

Pani Vegeta czyli zestaw nie taki całkiem biurowy :)

Mam dla was dziś kilka zdjęć mojego "outfitu" do biura. Pracuję w przyprawach więc niestety po całym dniu potem mój strój też pachnie jak przyprawa. Postanowiłam więc podzielić szafę na dwie części i ubrania, które jeszcze nadają się do ubrania, ale niestety po dniu w biurze mogę założyć je znowu tylko tam są w jednej części, a "czyste" na pozostałe okazje w drugiej. To jeden z minusów nowej pracy, o których obiecałam, że napiszę. Gdy biuro mieści się w tym samym budynku co hala produkcyjna to nie ma innej opcji - zawsze się tego zapachu trochę "przyniesie" do domu :) Mój mąż twierdzi, że mu to nie przeszkadza i nazywa mnie swoją Vegetą :)
Koszulę i kamizelkę z poniższego zestawu już na stałe przeznaczyłam na strój biurowy. Tak samo zresztą jak torebkę - biorę tylko te pseudo skórzane, które można ewentualnie wyczyścić specyfikiem. Materiałowe, filcowe itp odpadają ;)
Kamizelkę kupiłam na stronie ubrani.com.pl i jest bardzo fajna bo grzeje mnie podczas całego dnia spędzonego za biurkiem - mało ruchu, a okna mamy od północy i ciągle jest zimno. Właściwie wygląda to tak, że dwa tygodnie temu, gdy było ponad 20 stopni na dworze, ja musiałam chodzić w swetrach bo w biurze było o wiele zimniej. Mam nadzieję, że to się zmieni, gdy zawita na dobre sezon grzewczy :)





Koszula - C&A
Kamizelka - ubrani.com.pl
Spódnica - Biedronka :)
Torba - pamiątka z USA
Kozaki - allegro.pl
Pasek - Terranova
Oczywiście znając moje wyczucie akurat musiałam wybrać taki strój, gdy pakowaliśmy paczki do wysłania na Ukrainę i trzeba było się trochę nachodzic i naschylac.

10 komentarzy:

  1. Hehe no to masz wyczucie :)
    Ale wyglądasz świetnie! A to też ważne :)
    I uśmiałam się z Pani Vegety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Vegeta? Jak uroczo :)
    Kamizelka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to faktycznie masz nie za ciekawie, To może Ty będziesz szefową. Aż tak niski jest ojej. A te buty ile mają max 10cm?

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie wyglądasz :) torba jest niesamowita.

    Będę obserwować :)
    zapraszam do mnie - black-pearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...