niedziela, 26 października 2014

Nasz ślub

W końcu znalazłam chwilę czasu by ze zdjęć dostarczonych nam przez fotografa wybrać coś fajnego :) Pobraliśmy się 23 sierpnia, pogoda była piękna, a uroczystość bardzo udana. Tych, którzy nie czytali mojej relacji, zapraszam tutaj : http://corba-style.blogspot.com/2014/08/one-ring-to-rule-them-all.html A tymczasem zapraszam na zdjęcia :)


Ja byłam podekscytowana, K trochę spięty :)

You may kiss the Bride :)
Najważniejszy podpis w życiu :)

Prosiłam gości by nie rzucali drobniakami bo zaraz za nami na swoją kolej czekała inna para, ale niestety zawsze się ktoś znajdzie komu podoba się ta "tradycja" :/
 

W drodze na salę...
Pierwsze wspólne sprzątanie :) 
Tort był przepyszny!
Trochę zdjęć pod ścianą :)





Densimy :)

Z rodzicami i siostrą :)
Zabawa trwała do rana...













 

Jeśli chodzi o plener to nie jestem zadowolona ze zdjęć. Muszę się nauczyć, że w życiu muszę być stanowcza i uparta. Miałam inny pomysł na tę sesję. Fajnie, że chodzić fotografowi spodobał się pomysł nocnych zdjęć pod Spodkiem w Katowicach :)

12 komentarzy:

  1. te zdjęcia pod spodkiem takie wycięte z kontekstu jak dla mnie :D nie spodziewałam się ich w ogóle xD widać ze nie jesteś zadowolona xD
    fajnie że się dobrze bawiliście i pozostaje życzyć reszty życia w dobrej zabawie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, że macie fajną pamiątkę. Zdjęcia może faktycznie nie są najbardziej profesjonalne, ale to Wy na nich jesteście najważniejsi i o to chodzi:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się pogodziłam z tym, że są jakie są. Choć wierz mi że płakałam z godzine jak zobaczyłam efekt :P

      Usuń
  3. Najważniejsze,że jesteście zadowoleni, widać,że zakochani-o to chodzi najbardziej :)
    Ale Ty do mamy jesteś podobna :)
    Jeszcze raz powiem,że pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      A na tym zdjęciu to faktycznie z mamą jak siostry :)

      Usuń
  4. kochana wyglądacie przeslicznie !
    nasz dzien za 8miesiecy , mój narzeczony twierdzi że nie bedzie sie tego dnia stresował heh ;) a ja nie mogę siędoczekac az pochwalę się na blogu zdjeciami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu wyglądała fenomenalnie ! Plener faktycznie nie jest zbyt wyszukany i te nocne zdjęcia są najfajniejsze. Ale najważniejsze że ze zmiany stanu cywilnego jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zła na siebie, że taki nudny ten plener. Chciałam zupełnie coś innego a dałam się przekonać :( Jaki fotograf taki plener.

      Usuń
  6. wspaniale wyglądałaś:)
    super fotki, miło je zobaczyć.
    Twoje i tak są ładne moje to dopiero katastrofa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...