środa, 8 października 2014

Mała czarna w wersji jesiennej

Zapraszam was na kilka zdjęć z piątku czyli drugiego dnia w mojej nowej pracy. Nie wiem jak u was, ale w Katowicach było tylko 10 stopni, niebo było zachmurzone, a w powietrzu wisiała depresja. Za taką pogodę właśnie nie lubię jesieni. Uznałam jednak, że to idealna pogoda by ubrać nowe kozaczki, a także ciepłą sukienkę kupioną na wyprzedaży. Co prawda jestem jedyną osobą w biurze tak wystrojoną ale co tam. W pracy spędza się większość tygodnia. Gdzie jak nie do biura mam nosić te moje wszystkie sukienki i spódniczki?:)





Sukienka - Reserved
Kurtka - allegro.pl
Kozaki - sequin.pl
Torba - humad.pl
Zdjęcia robione już po pracy, w ostatnim możliwym dziennym świetle. No i włosy i makijaż już nie te, ale się uparłam i zaangażowałam męża :) Jak zwykle był zachwycony :P

12 komentarzy:

  1. Ta kurteczka jest świetna! A i całe połączenie super, sama chętnie bym się tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudnie, jakbym miała pracę biurową też bym się stroiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do pracy ubieram się... hm, normalnie :) Latem bywały to sukienki bo był upał, ale na co dzień wybieram jeansy i sweterki. Jakoś sukienki nie pasują mi do branży. Chociaż 99 % klientów to panowie, powinnam może dbać o zyski i nosić suknie? :)
    Sukienka klasyczna i fajna, lubię małe czarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chce mi się stroić. Mam tyle ładnych rzeczy na jesień a teraz wiekszość czasu spędzam w biurze gdzie nikt mnie nie widzi :D Dramat haha kiedy ja to wszystko wynoszę? ;)

      Usuń
  4. pięknie wyglądasz :) a można wiedzieć w jaiej branży pracujesz?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...