środa, 29 października 2014

Kolejna odsłona dresowej spódnicy

Witajcie. To znowu ja i znowu słynna dresowa spódniczka :) To już trzeci zestaw z nią w tym miesiącu. "Męczę" tak tę spódnicę bo wiem, że to ostatnia okazja by w niej pochodzić. Jest gruba, ale na zimę się nie nadaje choć właściwie z płaskimi kozakami też mogłabym spróbować ją połączyć.
Tymczasem prezentuję niedzielną stylizację. Wybraliśmy się z mężem do kina. Wyszperałam z szafy chabrowe botki i dobrałam sweterek prawie w takim samym kolorze kupiony latem na shada-shop.pl za cudowną kwotę 29,90zł :) I zrobiło się tak jak lubię - trzy kolory.





Sweter - shada-shop.pl
Spódniczka - Reserved
Kurtka - House
Botki - czasnabuty.pl
Torba - humad.pl
Zegarek - Gino Rossi

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie kolorów świetny masz ten sweter!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki są super, całość piękna. Kwitniesz kochania, małżeństwo ci służy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połaczenie, spódniczka super

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie za dużo niebieskiego, ale ja po prostu bardzo nie lubię tego koloru ;)
    Dalej rozpływam się nad spódniczką, jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chabrowy to jedyny odcień niebieskiego, który toleruję. Próbowałam z błękitnym, naprawdę, ale nie mogłam się przemóc :D

      Usuń
  5. Też jestem fanką połączeń 3 kolorowych. Spódniczka super i myślę, że zimą też się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy element tej stylizacji widziałabym u siebie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kolor Twojego swetra ! stylizacja na plus !
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ! ;)
    nowy post:
    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/2014/11/color-of-autumn.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...