czwartek, 9 października 2014

Julia na balkonie :)

Dziś niczym Julia w Weronie na pięknym balkonie obrośniętym bluszczem... :)
Nie byłabym sobą gdybym na wakacje nie zabrała mojej ulubionej białej sukienki. Już kiedyś połączyłam ją z dżinsową kurtką i stwierdziłam, że jest to jedno z moich ulubionych zestawień. Ta konkretna kurteczka pochodzi ze sklepu ubrani.com.pl. Od dawna szukałam takiej jaśniejszej i trafiłam w fajnej cenie właśnie na tej stronie. Zresztą zamówiłam wtedy 5 rzeczy i załapałam się na darmową wysyłkę. Wszystkie ubranka z tej paczki mogłyście zobaczyć we wrześniowym podsumowaniu zakupów tutaj.
A wracając do zestawu... wybieraliśmy się z mężem "na miasto" pooglądać co też tam w tych sklepikach z lokalnymi produktami i pamiątkami. Przed wyjściem poprosiłam o kilka zdjęć i najbliższy był właśnie nasz pokojowy balkonik :) Bardzo mi się podobał jego półokrągły kształt i pnący się w pobliżu bluszcz. Nadawało mu to romantycznego charakteru. Na szczęście w pokoju obok (dostaliśmy apartament dwupokojowy) był drugi większy balkon, gdzie mogliśmy suszyć ręczniki.




Sukienka - George (allegro.pl)
Kurteczka - New Look (ubrani.com.pl)
Sandały - nn
Bransoletka - by Dziubeka
Naszyjnik - Cropp

9 komentarzy:

  1. prześlicznie
    bardzo ciekawy blog będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest świetna. Fajnie wrócić do wakacyjnych klimatów :) Zabierz nas w ciemny listopadowy i zimny dzień też na Kretę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacyjne klimaty w połowie października- miła odskocznia:).
    Połączenie sukienki i kurteczki faktycznie bardzo trafione.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie,to stylizacja w moim stylu.Dziewczęco i romantycznie.A kurteczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...