poniedziałek, 13 października 2014

Jesienne kwiaty

Wiem, że spodnie we wzory przy moich biodrach to samobójstwo, ale nie mogłam się powstrzymać, gdy je zobaczyłam :) Kwiaty z bliska wyglądają na ręcznie malowane, a do tego ich kolory dają wiele możliwości połączenia ich z bluzeczkami i sweterkami. Ja dobrałam kontrastową futrzaną kamizelkę. Zdjęcia pochodzą z pierwszego weekendu października, gdy wybraliśmy się z mężem do parku by podziwiać piękną zmieniającą się jesienią przyrodę i korzystać ze słońca :)




 Bluzka - Vila (vinted.pl)
Kamizelka - Atmosphere (sh)
Spodnie - Terranova
Baleriny - Level F
Torebka - Butik
Okulary - nn
Pierścionek - Lokaah

10 komentarzy:

  1. Hmmm nie przemawiają do mnie te spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. super to razem wygląda, kolorystyka idealnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się takie spodnie podobają, są takie inne, fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie :) Ah,świetny ten zestaw :),nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorystycznie świetnie, spodnie też mi się podobają, jedynie dla mnie chyba wspomniany kontrast jest za mocny, kwiaty i futro trochę mi się gryzą. Choć nie na tyle, by przestał mi się ten zestaw podobać:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się ten kontrast bardzo podoba :)
      Zarzucano mi, że ubieram się za monotonnie :D

      Usuń
  6. ja nie odważyłabym się na takie spodnie, ewentualnie poszukuje bluzki z tym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A moim zdaniem w tych spodniach wyglądasz bardzo dobrze, sama lubię takie pstrokate motywy :-) Kamizelka świetna, ostatnio podobają mi się takie futrzaki :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...