niedziela, 12 października 2014

Dżins, motywy zwierzęce i... futro! :)

 Dziś przedstawiam moją propozycję na zestaw z wykorzystaniem futrzanej kamizelki. Moja nie jest idealnie taka, jaką chciałam, jednak, gdy przymierzałam takie wiązane paskiem w talii, bardzo mnie pogrubiały. W takiej na zamek i ze ściągaczem wyglądam moim zdaniem całkiem przyzwoicie :) Połączyłam ją z dżinsową koszulą i panterkowymi lordsami. Wybrałam ten zestaw tydzień temu. Była to chyba ostatnia okazja by ubrać baleriny w tym roku :)








Koszula, spodnie - C&A / Kamizelka - Atmosphere (sh) / Lordsy - River Island / Pierścionek - Lokaah / Okulary - nn / Zegarek - Mój Styl Boutique / Torebka - nn

10 komentarzy:

  1. Śliczny pierścionek ♥ +
    Zapraszam do mnie ♥ thenikolacom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już 3 tygodnie temu pożegnałam baleriny, niby zimno nie jest, ale ciągle wygląda jakby miało padać co mnie złości-bo jak tu się ubrać ?
    Podoba mi się ta koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, jesiennie, szykownie :) z gustem! Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super futerko, bardzo ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw, piękna torebka i pierścionek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...