piątek, 17 października 2014

Bo dres też może być elegancki ;)

Odkąd przeczytałam post Ani z fashionable.com.pl o ubraniach dresowych noszonych na co dzień, wiedziałam, że muszę kupić jakąś dresową spódniczkę lub sukienkę. Kupiłam obie, ale o tym będzie później :)
Na pierwszy rzut prezentuję dresową rozkloszowaną spódniczkę, którą upatrzyłam sobie w Reserved, gdy po sieci krążył kupon ze zniżką do tego sklepu. Połączyłam ją z elegancką marynarką w pepitkę i lakierowanymi dodatkami. Tego typu spódnice ładnie podkreślają talię, która niestety trochę mi się zgubiła w tym zestawie, ale po zdjęciu marynarki już jest ok :) Wybrałam się tak na urodziny dwuletniej córeczki naszego przyjaciela. Była impreza :):)






Bluzka - Vila
Spódniczka - Reserved
Marynarka - Next
Torebka - allegro.pl
Buty - allegro.pl

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) Mam podobną spódnicę, też szarą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest boska !:)


    Zapraszam na konkurs na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzalam ją bo też wpadła mi w oko ale wygladąlam jak pasztet ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to tobie bardzo ładnie w niej ;)

      Usuń
    2. Ale buty na nie :P Zdecydowanie nie :P

      Usuń
    3. Kurcze na prawde takie złe? Ja jakoś inaczej je odbieram bo widziałam je na żywo :)

      Usuń
    4. A ja spódnice też mierzyłam w płaskich butach i bez rajstop i właśnie nie byłam co do niej pewna bo pogrubia, ale uparłam się na dresową i wzięłam pytając na wszelki wypadek w kasie ile mam na zwrot. Poprosiłam o opinię aż trzy osoby zanim odcięłam metkę :D

      Usuń
    5. ta ale ty masz talie i płaski brzuch czyli to co do takiej spódnicy jest potrzebne a mnie za to brakuje.

      Usuń
  4. Spódniczka jest urocza maksymalnie :)
    Ale coś mi w u butach nie gra, wyglądają trochę jak lakierki ze skarpetkami z daleka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę takie okropne są? Ja może inaczej je postrzegam bo na żywo są na prawdę ładne. Hmm..

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się przy rozpiętej marynarce, ale to bardzo, bardzo.
    Przy zapiętej zestaw traci proporcje, a przy tym swój urok, ale ogólnie i tak jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydawało, że mam króciutką tę marynarkę. Dopiero na zdjęciach okazało się, że wcale nie tak jak mi się wydawało :)

      Usuń
  6. Buty nie pasują mi do całości. Właściwie odnośnie tych butów jestem na nie, ale spódnica rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódnica i bardzo dobrze na Tobie leży ;) zrezygnowałabym jedynie z żakietu, po jego zdjęciu ujawnia się świetny look, bardzo fajny pomysł z bordową bluzeczką

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana,rewelacyjny zestaw :) Bardzo mi się podoba.mam podobną spódniczkę,ale z allegro :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...