poniedziałek, 29 września 2014

... when September ends

Wrzesień minął mi zupełnie niepostrzeżenie. Początek miesiąca to zamęt związany z przeprowadzką (nadal nie przewiozłam wszystkich swoich rzeczy do nowego mieszkania), potem dwa tygodnie wycięte z rzeczywistości (urlop za granicą) i teraz właściwie to już prawie październik. Wakacje we wrześniu jednak były tego warte :) Może dzięki temu uniknę tego typowego okresu chandry, która dopada mnie zawsze gdzieś tak w pierwszych dniach kalendarzowej jesieni.
Dziś prezentuję stylizację na te pierwsze jesienne dni właśnie. Upolowałam fajną karmelową kurtkę na allegro.pl. Co prawda marzył mi się typowy krój waterfall, ale musiałam zadowolić się czymś takim pośrednim. Najczęściej noszę czarną skórę więc nie zapłacę 200zł za kurtkę w innym kolorze, którą założę kilka razy. 





Bluzka - Diverse
Jeansy - C&A
Kurtka - allegro.pl
Torba - humad.pl
Naszyjnik - Sinsay
Botki - sellyo.pl

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie prezentuje się ta kurtka:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka świetna, całość też mi się podoba, choć wolałabym buty na słupku, wydłużyłoby to sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi marzy się właśnie taka kurtka karmelowa, bo jakoś nie widzę siebie w czarnej ramonesce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kurteczka i świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie uśmiech Anno? :)
    Kurteczka ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) Podasz mi link do kurtki jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Kurtkę kupiłam od prywatnej osoby, jest używana

      Usuń
    2. No to miałaś prawdziwego farta Kochana :)

      Usuń
  7. kurtka <3 świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja!
    Podoba mi się takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Stylizacja! Może skorzystam na dniach ponieważ naprawdę mi się spodobała :3! Trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...