środa, 3 września 2014

Sierpień 2014 - nowości w mojej szafie :)


Dziś czas na tradycyjny post z nowościami w szafie. Post spóźniony, gdyż nie robiłam zdjęć na bieżąco chcąc zrobić je wszystkie naraz w nowej szafie, lecz niestety się na nią nie doczekałam. Dopiero wczoraj panowie przyszli z częściami, a miała być gotowa przed ślubem. Przepraszam też za nieco przekłamany kolor na niektórych zdjęciach, ale musiałam zaciągnąć rolety bo nie mamy jeszcze firanek, a panowie z rusztowania naprzeciwko byli bardzo zaciekawieni moimi wygibasami nad łóżkiem by zrobić jak najlepsze ujęcie ;)
Poprzednim razem było wiele rzeczy nowych ze sklepu, z wyprzedaży. Tym razem wróciłam do zakupów internetowych, ale też udało mi się znaleźć kilka rzeczy w dobrej cenie w sieciówkach. Pomogły mi w tym kupony z facebooka. Zawsze obserwuję tego typu okazje. Tym razem trafiła się prawdziwa perełka - 40% zniżki na wszystko w House i Cropp.
1. Czerwona sukienka F&F (ubrani.com.pl 38zł z przesyłką)

2. T-shirt oversize (Terranova 9,90zł)
Spodobały mi się guziczki na całej długości pleców ;)
3. Granatowy trencz (Biedronka 30zł)

4. Beżowy t-shirt (NewYorker 19,95zł)

5. Czarna lakierowana kopertówka (allegro.pl 36zł z przesyłką)

6. Zegarek (Mój Styl Butique 15zł)

7. Lakierowane baleriny (Level F 30zł)

8. Czerwony płaszczyk-narzutka (chiński market 39zł)

9. Spódnica i bluzeczka New Look (ubrani.com.pl 43zł z przesyłką)


10. Rękawiczki w pepitkę (allegro.pl 20zł z przesyłką)
Kwintesencja słodyczy :) Uwielbiam pepitkę, a takie rękawiczki w zeszłym sezonie widziałam za minimum 59zł w sklepie. Tymczasem ktoś na allegro.pl wystawił je za 11zł :)
11. Szal w pepitkę (vinted.pl 17zł z przesyłką)
Kolejny akcent pepitkowy. Nie mam jednak zamiaru nosić ich razem.
12. Szara sukienka Reserved (vinted.pl 38zł z przesyłką)

13. Czarna koronkowa spódniczka Troll (vinted.pl 28zł z przesyłką)

14. Czarno biała koszula Vero Moda (sh 26zł)

15. Beżowy sweterek w złote paski H&M (Mój Styl Butique 24zł)

16. Gumowy zegarek w pepitkę (24,90zł)

17. Ramoneska (House 101zł)
Upatrzyłam ją sobie już jakiś czas temu. Moja poprzednia skórzana kurtka jest już za duża. Nigdy jeszcze nie miałam skórzanej ramoneski i postanowiłam się w końcu zdecydować. Ta oryginalnie kosztuje 169zł, ale mi udało się dostać ją z kuponem za 101zł, a dodatkowo wykorzystałam kartę podarunkową (miałam na niej pieniądze za zwrot koszuli) i zapłaciłam jedynie 77zł! :)
18. Bordowa spódniczka (Terranova 19,90zł)

18 komentarzy:

  1. kupiłam taką kopertówkę w ciucholandzie za 2zł hihi :D udało mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ty, nie lubię cie :P
      Mi się takie rzeczy nie zdarzają :D

      Usuń
  2. u mnie za oknem też stoją rusztowania, bo ocieplają nasz blok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Popepitkowało" cię tak trochę :P Urzekła mnie koszula z vero mody, sukienka z reservedu, czarna koronkowa spódnica no i tak kwiecista mgiełka :D A baleriny super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię pepitkę :) Ale noszę jedną rzecz naraz a nie od stóp do głów :)

      Usuń
  4. Ta koszulka w róże chyba-jest cudowna :) I sukienki-bardzo ładne. ale ta bluzeczka mnie zauroczyła :) Ale i tak w sierpniu najważniejsza była suknia ślubna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj widzę, że jesteś fanką pepitki :))
    Ja też skorzystałam rabat w Housie i kupiłam wymarzoną parkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarki i ramoneska bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy :)
    Pepitkowe dodatki cudne, gdzie kupiłaś zegarek?
    Moje serce skradł jeszcze czerwony płaszczyk-narzutka jest przepiękny.
    ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka - Fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten czerwony płaszczyk w chińskim markecie zobaczyłam i musiałam go mieć :)
      A pepitkowy zegarek kupiłam w galerii w jakimś takim sklepie gdzie wszystko gumowe mają :D

      Usuń
  8. Zaszalałaś z pipetką :) Bardzo fajne zakupy zrobiłaś. Mam ten zegarek z 6 zdjęcia ale niestety te paseczki nie są zbyt trwałe. Ramoneska mnie zachwyciła, boska jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej zainteresowała mnie ta czerowna pelerynko - narzutka z czarnymi guzikami. Bardzo ciekawa jestem jak będzie na Tobie wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy,bardzo w moim stylu zegarek i rękawiczki w pepitkę urocze :)
    chyba kupię sobie taki sam :) jeśli się nie pogniewasz :) Ja nadal szukam ramoneski,ale póki co nic :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się nie pogniewam :) Od dawna polowałam zarówno na rękawiczki jak i szal, ale to modny wzór i wszystko z nim jest drogie z sklepach. Dlatego postanowiłam kupić je w środku lata :)
      A ramoneska jest fajna bo ta akurat rozchodzi się w równych proporcjach gdy jest rozpięta. Nie widać tego że z jednej strony jest więcej materiału

      Usuń
  11. Czerwona sukienka i narzutka są super :) Zazdroszczę i pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...