piątek, 19 września 2014

Powiew lata

Witajcie! Pozdrowienia z Krety. Ja nadal wpoczywam, ale by nie było ciszy na blogu postanowiam dziś do was napisać. Urlopy we wrześniu są świetne, polecam :) Nawet żałuję, że nie pojechałam jeszcze tdzień później bo na Krecie sezon nadal trwa w najlepsze, a i temperatura sięga 30 stopni.
Mąż namówił mnie bym wzięła tablet i dobrze zrobił bo mam na nim kilka nieprzeczytanych książek. Gdybym chciała je wziąć wszystkie do walizki to nie zostałoby miejsca na nic innego :) Tak więc odpoczywam, opalam się i czytam "Grzech aniołów" :) A przy okazji mam mini komputer by wpaść na bloga :)
Poniższa stylizacja pochodzi z czwartego dnia pobytu. Pojechaliśmy na pierwszą z wykupionych wycieczek. Piękne widoki i trochę smutnej historii wyspy Spinalonga. Polecam :) A tymczasem zostawiam was ze zdjęciami.



T-shirt - New Yorker
Spódniczka - ModoMania
Torebka - Manzana
Sandały - nn
Bransoletka - by Dziubeka
Okulary - nn
Naszyjnik - Cropp

Fryzura okazała się bardzo wygodna jak na taki upał, a robił mi ją... mój mąż :) Ja nistety nie radzę sobie bez tzw. wstecznego lusterka, które mam u siebie w domu i musiał mi pomóc zawinąć kok choć sprawę miał ułatwioną bo wystarczylo użyć tego specjalnego urządzenia z pianki, które jest jednocześnie wypełniaczem :)

18 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz ;)
    Widać, że urlop Ci służy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie kolorów i złote dodatki :)
    Ach, jak Ci zazdroszczę, że pławisz się w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, prosta, kobieca i delikatna, idealnie <3 Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji :) Taka opalona, uśmiechnięta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódniczka i torebka :) zazdroszczę wakacji :) miłego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w torebce;))
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kolor Twojej torebki

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że zdjęcia tylko z tego jednego miejsca, w dodatku takiego mało reprezentacyjnego, chętnie zobaczyłabym więcej widoczków w tle ;(

    Dwa razy już byłam na wakacjach we wrześniu, w Hiszpanii i w Turcji, i potwierdzam, urlopy we wrześniu są najlepsze;) nawet jeśli się wraca z depresją xd chociaż sądząc po tegorocznej pogodzie, cieszę się, że wyjeżdżałam w sierpniu, bo wtedy w Polsce lało, a teraz, jak już wróciłam, jest ciepło i przyjemnie;)

    Miłego wypoczynku i pozdrawiam!
    E.

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz, wakacje Ci służą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę cudownej opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma co żałować u moim regione +30 prawie przez dwa tygodnie
    wakacje Ci służą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wypoczywaj!
    ja zazdroszczę bardzo, na leniwym urlopie byłam ostatnio... nie pamiętam kiedy...
    jakoś mój chłop nie podziela mojego zamiłowania do leniuchowania na plaży :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyglądasz :-) Krety zazdroszczę, wypoczywajcie ile się da :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. oby nie! mnie już dół dopadł przez tę smętną pogodę :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...