piątek, 26 września 2014

Pasiasta sukienka

Mam dla was dziś drugą z wakacyjnych stylizacji. Będzie znów wycieczka, tym razem na wyspę Santorini. Muszę przyznać, że było warto choć zwiedzanie przy temperaturze przekraczającej 30 stopni to mordęga. 
Wybrałam na tę okazję więc dosyć przewiewną sukienkę, którą kupiłam w Tesco kilka dni przed wyjazdem. Oryginalnie kosztowała 119zł, a ja po obniżce i z kuponem kupiłam ją za 45zł. Warto było zaopatrzyć się w nią na koniec sezonu bo świetnie służyła mi podczas urlopu, a będzie też idealna na przyszłe lato. Podoba mi się w niej to, że paski nie są jednakowej grubości i no i że ma kieszenie ;)






Sukienka -  F&F
Kapelusz - New Yorker
Baleriny - Level F
Torebka - Butik
Zegarek - Gino Rossi

10 komentarzy:

  1. Sukienka jest świetna. No i te widoki!
    Jedno mnie zastanawia: baleriny w taki upał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się iść w sandałach bo podczas poprzedniej wycieczki trochę chodziliśmy po kamiennych zboczach :(

      Usuń
  2. Sukienki z kieszeniami są najlepsze :) Taka w morskim klimacie , a cena najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Santorin - moje marzenie :)
    Kwitniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie pasuje Ci ta sukienka i jeszcze ten klimat zdjęć, super

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...