wtorek, 30 września 2014

Nowe nowości w nowej szafie :) (wrzesień 2014)

I jest! Nowa szafa! Juuhu! Moja piękna, cudowna i... za mała :P Niestety jaki pokój taka szafa i choć zajmuje ona całą ścianę sypialni to jeszcze musiał się w niej zmieścić mąż (no dobrze, nie on a jego ubrania xD) i odkurzacz, deska do prasowania, pościel, kosz na pranie oraz suszarka do ubrań. Co zdecydowanie ogranicza mi pole popisu. Ale jest dobrze. Dzięki temu zrobiłam selekcję i część ubrań została u rodziców. Kiedyś się po nie zgłoszę ;) Szafę oraz całą wyremontowaną sypialnię chętnie wam pokażę jeśli będziecie chciały w osobnym (wnętrzarskim) poście a tymczasem...
1. Zamówienie z ubrani.com.pl (70zł za całość)
- kamizelka

- spódniczka New Look

- dżinsowa katana New Look

- błękitny sweterek

- czarna letnia sukienka New Look

2. Bordowa bluzeczka Vila (vinted.pl 30zł z przesyłką)

3. Karmelowa skórzana kurtka (allegro.pl 72zł z przesyłką)

4. Trampki czarne i białe (7zł/para)
Moje ulubione cichobiegi :) Miałam już czarne i szare. Tym razem kupiłam z myślą o wakacjach w Grecji i czymś wygodnym na piesze wycieczki :)
5. Botki na koturnie (nn 88zł)
Piękne i wygodne :)
6. Brązowa ramoneska (ottanta.pl 59zł z przesyłką)

7. Czarne kozaki na obcasie (sequin.pl 47zł z przesyłką)
Brakowało mi takich fajnych zimowych kozaków na obcasie do spódniczki :)
8. Spodnie w kwiaty (Terranova 39,90zł)
Co prawda myślałam, że będą bardziej w tylu alladynek, ale nie było już rozmiaru XL więc wzięłam L. I tak mi się podobają. Urzekły mnie te kwiaty wyglądające na ręcznie malowane :)
9. Czapka z serduszkiem (szafraj.pl 18zł z przesyłką)

10. Torebka w pepitkę Atmosphere (vinted.pl 40zł z przesyłką)
Mam zamiar przerobić brązowe elementy na czarne by była bardziej uniwersalna.
11. Sukienka w paski (F&F 45zł)
Nie miałam zamiaru kupować niczego nowego. Kupiłam gazetę z kuponami bo zobaczyłam zniżkę do F&F i pomyślałam, że mój mąż coś dla siebie znajdzie. Często robimy razem zakupy ubraniowe w Tesco, ale tylko gdy coś jest przecenione. Z ciekawości przymierzyłam tę sukienkę i okazało się, że paski wcale mnie nie pogrubiają. Rozmiar 40 był za duży więc mąż przyniósł mi do przymierzalni 38 bo też bardzo mu się spodobałam w tej sukience :) Pomyślałam, że będzie fajna na urlop i na przyszłe lato na jakieś wyjście, do kościoła na przykład ;)
12. Marmurkowa spódniczka (F&F 63zł)
Na tę spódnicę też namówił mnie mąż. Nie była przeceniona więc nawet z kuponem kosztowała sporo. Ale od dawna mi się taka marzyła i okazało się, że bardzo fajnie na mnie leży. Myślę, że to zakup na lata.
13. Płaszcz Marks&Spencer (ubrani.com.pl 24zł z przesyłką)
Trafiła mi się świetna okazja. Potrzebowałam takiego ciepłego, ale nie puchowego płaszcza.
14. Panterkowe botki New Look (sh 20zł)

15. Futrzana kamizelka Atmosphere (sh 18,50zł)

16. Sweterek ze złotą nitką Next (sh 16zł)

17. Granatowa puchowa kamizelka (sh 34zł)

18. Czerwony płaszczyk H&M (60zł)

19. Pasiasta bluzeczka (F&F 29zł)

23 komentarze:

  1. wszystkie szafy są za małe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak,każda szafa jest za mała hehe :) super zakupy. Botki,kurteczki i sukienka w paski super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci się trafił połów! Karmelowa kurtka to prawdziwa perełka.

    OdpowiedzUsuń
  4. buciki w panterkę mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja szafa starcza, a jest na całą ścianę, nawet ostatnio tak mi się pusto zrobiło po jesiennych porządkach,że przygarnęłam rzeczy mamy ;) Zdecydowanie kamizelka numer jeden wygrywa, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę szafy ;) Mi miejsce zajął odkurzacz =.='

      Usuń
  6. Ile pięknych rzeczy :)!
    Botki w panterkę bajeczne !

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ nowości, aż mnie oczy bolą. Cudowny czerwony płaszcz, ach te paski
    chętnie zobacze Twoją nową szafę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile nowości! Świetna spódnica z baskinką i botki w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow - ile świetnych nowości
    wiele rzeczy mi się podoba, ale chyba najbardziej - botki w panterkę :))

    pozdrawiam serdecznie
    Macelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz już wiem kto mi sprzątnął sprzed nosa czarną letnią sukienkę z New Look z ubranych hehe. Świetne łupy i za to najbardziej lubię modę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zakupy, czerwony płaszczyk i kurtki: brązowa i karmelowa świetne.
    Ale mąż to by mnie chyba zabił jakbym pół wypłaty wydała na ubrania:), także pozazdrościć męża, który jeszcze namawia na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaję jego pieniędzy więc tego nie odczuwa i nawet nie jest świadomy ile się tego nazbiera, gdy sie upoluje same takie "promocje" ;)

      Usuń
    2. My po ślubie założyliśmy wspólne konto, więc mamy wspólną kasę i niestety takie szaleństwa zakupowe nie przejdą.

      Usuń
    3. Ja chciałam wspólne konto ale jakoś temat umarł hmmm ;)

      Usuń
  12. świetne nowości, te botki w panterkę to super udało Ci się dorwać :) sama szukam podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci,że spore te zakupy;d Najwazniejsze, że udane:D mam niemalze identyczny płaszczyk czerwony;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj dużo tego upolowałaś :)
    a botki rzeczywiście dokładnie te same co ja mam wystawione na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne nowości! :))
    większość mi się podoba:D
    wolę nie wiedzieć jak wygląda Twoja szafa :) choć moja nie lepiej:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...