środa, 3 września 2014

Nasze kartki ślubne

Ślubny szał już trochę zmalał. Mieszkamy razem, już nawet się do tego przyzwyczaiłam. Póki co nie mamy problemów z planowaniem zakupów, dzieleniem obowiązków czy gotowaniem obiadów. Chyba wręcz trochę za bardzo skupiłam się na tym by mąż miał co jeść bo sama zaczęłam jeść to samo i źle się to dla mnie skończyło. Od trzech dni znów staram się jeść jak dawniej co nie jest łatwe bo organizm przyzwyczaił się do danej dawki węglowodanów i teraz się buntuje. Ale przytyć 3kg w 5 tygodni? Jakiś dramat :/ Skończyło się tym, że płakałam po kątach, a mąż nie wiedział co mi jest. A tu jeszcze urlop na plaży przed nami.
No dobrze, miało być o miłych rzeczach, a ja znowu narzekam :) Obiecałam wam, że pokażę nasze kartki ślubne. Myślę, że zasługują one na osobny post, gdyż są piękne. Muszę powiedzieć, że goście w większości mieli świetny gust w ich dobieraniu. Zresztą w dzisiejszej dobie tylu pięknych ręcznie robionych kartek trudno jest nie trafić :)
Na pewno na pierwsze miejsce zasługuje kartka od Pauliny bo jest nietypowa. No i przede wszystkim zrobiła ją sama. Jest to box, po otwarciu którego pokazuje nam się para łabędzi.





Ręcznie robiona urocza kartka od Marzeny :)
Życzenia na balonie :)


 Dużo kartek było w kolorach naszych zaproszeń i sali - beż i złoto.


Jedna z moich ulubionych. Bardzo podobają mi się zielone dodatki.
 


Kartka od siostry mojego męża.  Bardzo gustowna, ciekawe kto jej wybierał ;)
 


I na koniec kilka kartek trochę już z innej epoki. Nie wiem dlaczego, ale nigdy nie podobały mi się te z brokatem i z ząbkowanymi brzegami. Ale i tak są fajne oczywiście :)

Pod kościołem moja siostra trzymała specjalnie przygotowane przeze mnie pudełko. Goście często sami wrzucali tam koperty jak do skrzynki na listy. Może nie do końca o to mi chodziło bo wyszło tak jakbym zbierała datki, ale bardzo ułatwiło to sprawę świadkowym, które nie musiały trzymać góry kopert, a i ja miałam ręce wolne. A teraz mam fajne pudełko do przechowywania kartek. Myślę, że będziemy do nich często wracać. Oby te wszystkie życzenia się spełniły :)

7 komentarzy:

  1. Mnie spodobały się tylko dwie: ta po prawej stronie na 3 zdjęciu i ta z koronką i kokardką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pierdziele.. twoje świeto,a ty wwzystko musisz pokazac.. relacja z nocy polsubnej tez bedzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem po co w ogóle pisać takie komentarze z anonima :P Jak cię nie interesuje ten temat to po co w ogóle czytać??

      Usuń
  3. Będziesz miała co wnukom pokazać :) Oby wszystkie życzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy.Cudne są łabędzie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...