niedziela, 28 września 2014

Nasza podróż poślubna

Kilka dni temu wróciliśmy z mężem z naszej podróży poślubnej do Grecji. Spędziliśmy dwa tygodnie na Krecie. Destynację wybraliśmy już dawno, ale na konkretną miejscowość i hotel zdecydowaliśmy się 5 dni przed wylotem kupując ofertę last minute. Dostaliśmy całkiem fajny apartament w hotelu Manos Maria, w dość rozrywkowym mieście Hersonissos. Hotel wybrałam, gdyż był opisany jako przytulny, a zdjęcia były bardzo zachęcające. Wiadomo jednak jak to jest ze zdjęciami. Robione są szerokokątnym obiektywem :P
Dla was taka rada - jeśli wybieralibyście się na Kretę nie bierzcie hotelu w Hersonissos. Chyba, że jedziecie imprezować, a nie plażować. Piękniejsze plaże są bardziej na wschód oraz w drugą stronę na zachód w kierunku stolicy wyspy - Heraklionu.
Kilka z was koniecznie chciało zobaczyć zdjęcia. Wybrałam więc około trzydziestu, które myślę, że fajnie obrazują te dwa tygodnie, które tam spędziliśmy. Zapraszam!


































11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia;) Grecja marzy mi się od paru lat, a jednak ciągle ląduję gdzie indziej, także mam nadzieję, że może wreszcie w przyszłym roku;) ale ja, jak szukałam wycieczek do Grecji, na Kretę, to brałam pod uwagę raczej Chanię, podobno jest tam bardzo ładnie:)

    Pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Chania na zachodzie lub Agios Nikolaos na wschodze mają piękniejsze plaże

      Usuń
  2. Pewnie żal było wracać :) kocham lato. Pięknie spędziliście te dwa tygodnie! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie, wakacje, pordon podróż poślubna musiała być cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladacie na bardzo szczesliwych! przecudne zdjecia! widac ze wyjazd sie udal!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że było przewspaniale!!!!! super, że podróż się udała.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałę miejsce, super fotki, aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...