środa, 10 września 2014

Mania kolorów - beż + granat

 Przygotowałam dla was post o kolejnym świetnym połączeniu kolorów. Tym razem beż i granat. Połączenie dostojne, eleganckie, trochę mundurowe. Świetna alternatywa dla czarno białego kompletu biurowego :)







 Beż i granat to także świetne połączenie dla par :)

A poniżej kilka inspiracji moich oraz innych blogerek.
 Jessica i jej piękny beżowy sweter zarzucony na lekką granatową sukienkę.

Paulina i jej beżowa bluzeczka w groszki, a do tego piękna torebka, dżinsy i szpilki.

 Mój tak zwany zestaw biznesowy. Również groszki, a do tego beżowa spódnica i trencz.

Beżowa spódniczka koronkowa i tym razem granat w postaci dżinsowej katany :)

Wielokrotnie wspominałam o tym, że jestem fanką stylizacji w maksymalnie trzech kolorach. Z beżem i granatem idealnie łączy się złoto, brąz, biel i bordo. Koniecznie wypróbujcie! :)



Na koniec mam dla was kilka propozycji z Romwe.

14 komentarzy:

  1. Twoja stylizacja z kurtką jeansową extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. To moje ulubione połączenie tej jesieni,ewentualnie zamiast beżu karmel :) Gdzie kupiłaś trencz,szukam,ale nie mogę na nic trafić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo szukałam beżowego płaszcza aż w końcu znalazlam ten z Bershki na vinted.pl w fajnej cenie. Niestety zrobił się za duży i szukam innego. A ranatowy fajny w Biedronce upolowałam:)

      Usuń
  3. Świetna para z tych dwóch kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do siebie
    Fotograf na Mazurach
    Fotograficznie
    www.szemrajfotografi.pl
    http://szemrajfotografi.blogspot.com
    http://weddingsszemraj.blogspot.com
    http://www.maxmodels.pl/fotograf-szemraj.html
    ps : klikamy lubię to : https://www.facebook.com/szemrajfotografi oraz
    modowo https://www.facebook.com/manufaktura.ladybug?fref=ts
    bóg zapłać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jedno z moich ulubionych połączeń kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie połączenie kolorów, sama często je stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba, że napisałaś iż z paskami "musisz uważac" a nie "unikac" :) jak dobrze się dobierze pasiaki to na pewno nas nie skrzywdzą :)

    beż i granat - klasa! u mnie w szafie co prawda malo jest beżu ale granat gości zawsze - dostojny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię paski i ne umiałabym z nich zrezygnować, ale zawsze muszę taki zakupo dobrze przemyśleć :)

      Usuń
  8. granat uwielbiam ale za beżem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, jak ja się cieszę, że u Ciebie tyle świeżych, ciekawych wpisów!!!!:-))) Po wakacjach na Malcie wracam do świata żywych i nadrabiam zaległości modowe i lifestylowe:-) Pozdrawiam Cię serdecznie i dizękuję za wspaniałęgo bloga. Jestem Twoją wierną fanką. W prezencie link do filmiku z fotkami z Malty - tam byłam:-) https://www.youtube.com/watch?v=iHM6MvDu6Ww Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię połączenie tych kolorów, jest takie klasyczne i ponadczasowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie. Lubię takie połączenie. A czy mogę prosić o nazwy tych pozostałych blogów, bo imiona mi nic nie mówią?:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...