wtorek, 9 września 2014

Kolejny zestaw w stylu "elegancja na płaskim obcasie" :)

Tytuł mówi sam za siebie. Jest spódniczka, jest kołnierzyk, ale nie widziałam potrzeby biegania po mieście w szpilkach. Idealnie sprawdziły się więc moje dyżurne baleriny :) Wybieram je zawsze, gdy potrzebuję ładnych, ale płaskich butów. Dodatkowo zestaw jest połączeniem taniochy z markowymi rzeczami. Bluzeczka jest z Sinsay i chyba kupiłam ją z jakąś zniżką, za 20zł z tego co pamiętam. Spódnica jest już lepszej jakości bo to Marks&Spencer. Co prawda kupiłam ją za gorsze w internecie, ale  i tak się liczy :)






T-shirt - Sinsay
Spódnica - Marks&Spencer
Baleriny - Level F
Torba - Atmosphere
Okulary - Sinsay

7 komentarzy:

  1. świetna bluzeczka. W pierwszej chwili myślałam, że to sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pomyślałam,że całość to sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne okulary, bardzo Ci w nich do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka jest piękna, ale gdzie są te piękne kolory, w których wyglądasz tak wspaniale?

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko pieknie skomponowane, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...