poniedziałek, 8 września 2014

Dżinsowy mundurek :)

Mam dziś dla was stylizację sprzed kilku dni. Powstała spontanicznie, z nowych ubrań, które miałam w mieszkaniu. Reszta nadal została w starym pokoju bo szafa nadal nie gotowa. Szkoda gadać. Nawet nie żyję na walizkach, o nie, dwa tygodnie po ślubie żyję na kartonach i plastikowych siatkach, w których mieści się mój tymczasowy dobytek.
Ale wracając do zestawu - moja siostra nazwała go mundurkiem. Nie wiem w jakiej szkole pozwalają nosić dżinsowe spódnice jako mundurek, ale niech będzie :)
Zarówno bluzka jak i spódnica pochodzą z second handu. Bluzka z tradycyjnego, znajdującego się w centrum Katowic. Podobno długo wisiała na wieszaku i pani bardzo się ucieszyła, że w końcu znalazła swoją właścicielkę. Wyjaśniłam, że zapewne dlatego, że jest większa niż wynikałoby to z metki. No bo gdzie tu rozmiar S skoro na mnie noszącą L jest odpowiednio luźna? :)
Do tego spódnica z wysokim stanem kupiona na stronie ubrani.com.pl. To zdecydowanie mój ulubiony internetowy second hand.




Bluzka - Vero Moda (sh)
Spódnica - ubrani.com.pl
Baleriny - Level F
Torba - Atmosphere

11 komentarzy:

  1. idealny strój do pracy lub szkoły :) zależy jak kto woli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny zestaw, mam tą samą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy znajdujesz w sklepach z używanymi ubraniami. Ja nic nie potrafię sobie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka jest urocza.Kochana u mnie kolejny remont.Książki leża wszędzie ubrania męża także.Masakra nie ma gdzie się ruszyć.Jutro malowanie i skręcanie mebli.Ale zanim to poukładamy to minie chyba cała wieczność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zestaw:) idealnie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest rewelacyjna, aż dziwne że długo czekała na właścicielkę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...