sobota, 16 sierpnia 2014

Who run the world? GIRLS! - mój Wieczór Panieński

 W sobotę tydzień temu bawiłam się z dziewczynami na moim Wieczorze Panieńskim. Impreza nie była dla mnie niespodzianką i współorganizowałam ją z siostrą i Iwoną. Dzięki temu nie było żadnych krępujących zabaw czy prezentów, ale i tak było fajnie i niesamowicie kobieco :) Z dwunastu dziewczyn przyszło niestety tylko osiem, bo na ostatni moment dwie zrezygnowały, a reszcie data nie pasowała już wcześniej. Ja nie chciałam robić tej imprezy dziś, tydzień przed weselem. Teraz mam inne sprawy na głowie.
Miałyśmy kilka pomysłów by impreza była wyjątkowa, ale nie kiczowata. Nie stać nas było na prawdziwą fotobudkę, taką jak miała moja koleżanka (pokazywałam wam zdjęcia tutaj i tutaj), wymyśliłam więc własną. Sprawdził się idealnie mój tablet Asus z klawiaturą. Dzięki przedniej kamerce widziałyśmy się na ekranie, a po naciśnięciu czekało się 5 sekund na zdjęcie. Dzięki temu mamy na prawdę dużo fajnych zdjęć "na ściance" :) Gadżety moja mama pożyczyła od koleżanki, a kilka zrobiłam sama. Z ciekawych rzeczy udało nam się kupić notesiki z karteczkami w kształcie ust za 1,50zł. Dziewczyny podłapały temat i w tajemnicy wzięły je ze sobą na imprezę do miasta, na którą pojechałyśmy po "zapoznaniu" w domu :) Rozdawały potem "całuski" wszystkim w klubie. Dodatkowo z siostrą wymyśliłyśmy plakietki. Nie chciałam się jakoś szczególnie afiszować publicznie, to nie mój styl. A plakietki okazały się fajne, takie subtelne. I każda dziewczyna będzie miała pamiątkę. W dodatku wiem, że nikt nie miał takich samych bo projekt wykonała moja siostra. 





Zdjęcia z tabletu pogrupowałam tak, by wyglądały jak z prawdziwej fotobudki :)






Dziewczyna w chabrowej sukience i okularach to moja siostra. Prawda, że jesteśmy podobne? :)
No dobrze, wiem, że nie :) 


Na koniec rzut oka na moją stylizację. Sukienkę kupiłam na allegro.pl i nie leży tak jak powinna. Przez moje biodra z kroju litery A robi mi się coś takiego dziwacznego, ale nie była zbyt opięta bym wstydziła się w niej iść. Do tego 13cm obcasa ładnie wydłużyło mi sylwetkę. To najwygodniejsze buty imprezowe jakie mam. W ogóle nie czuć tej wysokości i wytrzymałam bez problemu cały wieczór :)



Sukienka, torebka - allegro.pl / Sandały - czasnabuty.pl / Bransoletka - House

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka i leży idealnie :) a te karteczki w kształcie ust to super pomysł :) no i nie trzeba mieć specjalnej budki aby zdjęcia wyszły ciekawe :) lubię taką własną twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow :) extra wyglądałaś :D ! Fajny pomysł z tą własną fotobudką ;) w jakim klubie imprezowałyscie ?:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądałaś bardzo fajnie:)
    I bardzo mi się pomysł imprezy podoba, jest trochę szalenie, ale z klasą. Nie lubię takich ostentacyjnych wieczorów full wersja. Zupełnie nie mój styl. Widać,że bawiłyście się przednio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne takie imprezy, a Ty cudnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę impreza udana :) super wyszłą ta wasza fotobudka!

    OdpowiedzUsuń
  6. super, 13 cm! o jej, nie dałabym rady ledwo chodze na 11:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super impreza,ja też nie chciałam kiczowatych u wulgarnych zabawek.Policjantów,strażaków i tego typu dodatków :) Miałam za to świetną zabawę z dziewczynami,gry,testy,różne zadania przygotowane dla mnie.Super zabawa i wszystko z klasą :) Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia widać, że się dobrze bawiłyście :)
    Ślicznie Ci w różu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...