czwartek, 7 sierpnia 2014

Szczypta mięty

Obiecałam wszystkim, w tym i sobie i wam, że będę nosić więcej jasnych kolorów, szczególnie latem. I oto jestem! Zestaw z ostatniej niedzieli. Nasze niedzielny spacery stały się poniekąd tradycją. Latem staram się jak najwięcej czasu spędzać na dworze. Często jem obiady na tarasie, nawet gdy pada, gdyż mamy zadaszenie. Będzie mi tego brakować po przeprowadzce, gdyż balkon uda nam się przygotować do użytku dopiero w przyszłym roku. Taką mam nadzieję. Niestety trudno jest nagle wysprzątać cały dom, który teściowie przed ponad czterdzieści lat małżeństwa najpierw z lenistwa, a potem z powodu niepełnosprawności doprowadzili do ruiny. Ale powolutku, byle do przodu. Póki co remontujemy swoją górę, w przyszłym roku weźmiemy się na ogród i balkon. Marzą mi się przyjęcia w ogrodzie, które przecież tak lubię urządzać.
Do przeprowadzki - 16 dni.





T-shirt - New Yorker (19,95zł)
Spódniczka - vinted.pl (27zł)
Sandały - nn (69zł)
Torba - Manzana (allegro.pl 37zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Naszyjnik - Cropp (9,99zł)
Kolczyki - nn (1zł)
Okulary - nn (6zł)
Razem ok 204zł

15 komentarzy:

  1. super stylizacja i w dodatku w jakich cenach:))! torebka jest urocza:) ps. zapraszam do mnie na konkurs!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, bardzo ładnie Ci w tych kolorach :)
    Rozumiem, że będziesz mieszkać po ślubie z rodzicami Twojego męża, to tak jak i ja :) Jak tam samopoczucie? Jakieś obawy?
    Też narazie po mału remontujemy swoją górę, kuchnia powstała po 3 miesiącach przedłużających się remontów, a gdzie dopiero reszta ;) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy tak samo - remontujemy swoja górę. Łazienkę i kuchnię trzeba było stworzyć od podstaw co pochłonęło dużo czasu i pieniędzy.
      Obawy mam. Liczne. Prze przepadam za teściami i wiem, że będą nam się wtrącać w życie.

      Usuń
    2. To tak jak u mnie, obawy pojawiają się coraz większe każdego dnia... no ale dmuchajmy na zimne, może nie będzie aż tak źle ;) Powodzenia :)

      Usuń
    3. Skoro wiesz, że będą się wtrącać czy w takim razie warto tam się wprowadzać. Przechodziłam przez to i niestety ale był to koszmar. Wytrzymałam rok, koszmar dla mnie, ciężkie do przejścia dla związku jeżeli rodzice się wtrącają. nie polecam. Beata

      Usuń
    4. Niestety nie mam wyjścia :(

      Usuń
  3. Torebka jest rewelacyjna! ;) Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji ;)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, piękna torebka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na TAK.
    Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę spódnicę, oj lubię :)
    A przyjęć w ogrodzie- nawet tych przyszłych,zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, na wiele okazji. Spokojnie nada się również na to, żeby pójść na wykład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w całym zestawie najbardziej moje spojrzenie przyciągnęła śliczna, koronkowa spódniczka, ach cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się, spódniczka przyciąga uwagę i jest bardzo dziewczęca! ślicznie wyglądasz. Zegarek - Piątka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...