piątek, 15 sierpnia 2014

Summer

Miętowa torebka stała się ostatnio moją ulubioną, jak widać. Choć mam dosłownie kilkanaście innych :) Tak samo jest ze spódnicami, przez co ta biała jakoś tak mi się zawieruszyła w szafie. A przecież biały latem można wykorzystać do tylu stylizacji! Nie wiem dlaczego nie mam na nią przeważnie pomysłu. Może przez ten wzór-haft? Trochę narzuca tematykę stylizacji. Tym razem postawiłam więc na neutralny t-shirt i miętowe dodatki, a do tego lekkie sandałki.
Ostatnio była u nas burza przez co w poniedziałek od 15 aż do nocy i we wtorek od rana nie było prądu. Trzy godziny mi się włosy suszyły bez suszarki. I oto efekt :)
Paznokcie to pozostałość po wieczorze panieńskim, a innym istotnym szczegółem jest... mój pierścionek! :) To już czwarty taki sam. Ciągle wypadają z niego kryształki i muszę oddawać go do reklamacji uzyskując kolejne 2 lata gwarancji na każdy kolejny.





T-shirt - NewYorker
Spódniczka - F&F
Torba - Manzana
Sandałki - allegro.pl
Bransoletka serduszko - by Dziubeka

6 komentarzy:

  1. Włosy bez suszarki wyglądają bardzo dobrze :-) spróbuj do tej spódnicy dobrać bluzkę w jakimś kolorze:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje naturalne włosy :) Chyba lubię Twoje wszystkie spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne delikatne kolory ale torebka nadal do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się.:) lubię zestawy w takich naturalnych, delikatnych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba jest naprawdę piękna, zegarek również. Uwielbiam miętowy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...