wtorek, 5 sierpnia 2014

Stylizacja weselna - stawiam na polskie produkty! :)

Dziś prezentuję swój zestaw ze ślubu koleżanki. Wyobraźcie sobie, że niezamierzenie miałam na sobie praktycznie wyłącznie ubrania i dodatki wyprodukowane w Polsce. Sukienka polskiej marki Reserved, do tego marynarka pożyczona od mamy, a będąca integralną częścią jakiejś sukienki, którą dostała od koleżanki (a może tylko pożyczyła? nie wiem). Torebkę kupiłyśmy z siostrą na pół. Ona będzie ją miała na moim weselu. Buty są z firmy zajmującej się głównie produkcją butów ślubnych, zaś biżuteria to zeszłoroczna kolekcja by Dziubeka.





Sukienka - Reserved
Marynarka - nn
Buty - Kotyl
Torebka - nn
Bransoletka - by Dziubeka
Kolczyki - House

Fryzura i makijaż - by Sandra


Nie mam ładnego ujęcia sukni Panny Młodej, ale generalnie była dosyć klasyczna jeśli chodzi o panujące w tym sezonie trendy. Princeska z tiulowym dołem, a do tego koronkowe bolerko z rękawem 3/4. Nie mój styl (cały dół był poprzeszywany cekinkami) choć i takie mierzyłam :)
Państwo Młodzi tak samo jak my zażyczyli sobie wino zamiast kwiatów. Mi udało się znaleźć fajną torebkę na butelkę. Nikt takiej nie miał :) Tak samo jak kartka - nasza na pewno zapadnie im w pamięć bo była w formie boxa, z którego po zdjęciu pokrywki wyłania się piętrowy tort weselny. Jest tam oczywiście miejsce na życzenia, a nawet na pieniążki. Polecam! Można taki box zamówić tutaj. Ja zamówiłam niebieski tort zgodnie z kolorem przewodnim wesela, ale może być on w każdym innym dostępnym kolorze wstążki. Jest to też fajny pomysł na chrzciny - wtedy w środku pojawia się malutki wózeczek dziecięcy. Są też inne wersje : na osiemnastkę, bierzmowanie, rocznicę ślubu.
A poniżej jeszcze kilka zdjęć z weselnej fotobudki :)



Podsumowując :
Wesele trwało do 3 nad ranem.
Białych sukienek - 2
Rajstopy do sandałów - 3
Kwiatki zamiast wina - 2
xD

16 komentarzy:

  1. sukienka jest śliczna, pasuje Ci ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś tą torebkę do wina? we wrzesniu idę na wesele i również kupujemy wino :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W empiku ale akurat u mnie byla ostatnia bo przecenili na 4.50

      Usuń
  3. A ja tam nie widzę nic złego w zakładaniu białej sukienki na wesele, tzn sama akurat nigdy nie założyłam, ale na moim weselu koleżanka miała i w życiu nie przyszłoby mi do głowy, ze to coś niestosownego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, panny mlodej i tak nikt nie przycmi. Ale majac taki wybor kolorow ktore moge zalozyc nie wybralabym bieli.

      Usuń
  4. świetnie wyglądałaś i ekstra te fotki z dołu:P

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta sukienka :)
    Biała sukienka mi nie przeszkadza na weselu, chyba,że panna młoda ma krótką, a gość długą białą, wtedy to mi się gryzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piknie wyglądałaś! buty są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  7. mega pozytywne zdjęcia ;)!!
    A na weselu wyglądałaś po prostu ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. heheh Podsumowanie na końcu dobre :) bardzo fajny ten box z kartką! muszę o nim pamiętać przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądałaś :)fotki z budki super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...