czwartek, 21 sierpnia 2014

Przedślubne przygotowania...

Do ślubu zostały dwa dni. Póki co jakoś szczególnie się nie denerwowałam. Tylko pod wieczór, gdy zdawałam sobie sprawę, że minął kolejny dzień, zaczynałam panikować i nie umiałam zasnąć.
Wszystko jest jednak gotowe, pogodę zapowiadają ładną, więc nie ma się co przejmować.
W końcu mogę napisać wszystko o przygotowaniach. Dowiecie się, w którym salonie zamówiłam suknię i na jakie zabiegi dla urody zdecydowałam się przed uroczystością :) Zapraszam przyszłe Panny Młode i nie tylko :)
Suknia
O swoich poszukiwaniach sukni pisałam pół roku temu w trzech postach (1, 2 i 3) więc możecie sobie przeczytać szczegółowo jakie sukienki mierzyłam. Było ich aż 16, a przedostatnia okazała się tą jedyną. Szyłam suknię w salonie Classa w Katowicach i serdecznie go wszystkim polecam. Właścicielka jest przesympatyczna, dzięki czemu każda wizyta w salonie była przyjemnością i przez te pół roku byłam spokojna co do tego elementu ślubu :) W salonie miałam możliwość dokupienia butów, z czego jestem bardzo zadowolona bo są skromne i wygodne. Dodatkowo kupiłam jeszcze welon, którego w pierwszej wersji nie planowałam.
Suknię na pewno pokażę wam po fakcie :) Salony firmowe tej marki znajdują się jeszcze w Bielsku-Białej i Zabrzu, natomiast z marką współpracują także salony z Białegostoku, Łodzi, Gubina, Raciborza i Słubic.

Sala
Nasze wesele odbędzie się w Sali Bankietowej "Różana Dolina" w Katowicach. Lokal chwalony jest za jedzenie, a mi bardzo podoba się wystrój. Jest beż i złoto, ale nie ma przepychu. Czy polecam tę salę będę wam mogła napisać za dwa dni ;)

Makijaż
Makijaż wykonywać będzie pani Beata, która co tydzień w czwartek dostępna jest w Katowicach-Ligocie  w drogerii "Laura" na darmowych konsultacjach i pokazach makijażu. Jest to fajna opcja do wypróbowania kosmetyków, które ze względu na swoją cenę nie są dla nas dostępne. Ja makijaże próbne miałam robione właśnie tam za darmo, dzięki czemu dowiedziałam się, że warto zainwestować w podkład Revlon Colorstay. Choć wiem, że musi być odcień jaśniejszy, niż pani Beata proponowała. Na to będę jej też musiała zwrócić uwagę w sobotę.

Mikrodermabrazja
Zdecydowałam się na ten zabieg w maju, gdy znalazłam w internecie kupon (na mydeal.pl bodajże) na 35zł zamiast 120zł. Miałam pewne obawy, ale pani Danuta je rozwiała swoim profesjonalnym podejściem i starannie wykonanym zabiegiem. W dodatku zaproponowała bym następnym razem przyszła już bez kuponu, ale w tej samej cenie. I takim to sposobem byłam już na czterech zabiegach raz zabierając ze sobą mamę (wykupiłam jej zabieg na Dzień Matki), a drugi raz siostrę, u której efekt jest piorunujący. Pani Danuta dodatkowo zawsze reguluje mi brwi choć trzeba na to uważać i poprosić ją by zrobiła według nas, a nie według siebie ;) Za pierwszym razem zrobiła mi zbyt proste kreski, bez łuku.
Manicure
Nie mam żadnej znajomej, która robi paznokcie, a wiedziałam, że nie będę mogła mieć swoich własnych, gdyż zawsze, gdy mi na tym zależy, paznokcie zaczynają mi się łamać i potem trzeba już skrócić wszystkie. Miesiąc zapuszczania na próżno. Od początku wiedziałam, że będę chciała mieć jakieś żele. Zaryzykowałam i tym razem również wykupiłam kupon. Zamiast 120zł zapłaciłam więc 55zł. Manicure wykonywany był w salonie Amabelle w Katowicach, a poniżej możecie zobaczyć efekt. Moje pierwsze żele :) Początkowo chciałam french bo mi się tak ślubnie kojarzył, ale kosmetyczka odwiodła mnie od tego pomysłu. Postawiłyśmy więc na delikatny róż i trochę cyrkonii (nie wiedziałam, że w cenie kuponu mogą być zdobienia), dzięki temu jest elegancko, ale nie przesadnie. Większość paznokci jest moich, tylko dwa trzeba było przedłużać na szablonie. Niestety mi się połamały, ale też nie chciałam przedłużać wszystkich. Nie wiedziałam jak się będę czuła z takimi sztucznymi :)

15 komentarzy:

  1. Jak to zleciało, jeszcze dwa dni niecałe i ślub. Trzymam kciuki by wszystko poszło pięknie i bez stresu :) Paznokcie bardzo fajne, takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mi nie mów. Jutro to ja będę na rzęsach chodzić. Dziś w sumie mi się ten dzień dłużył, ale jutro mamy tyle do roboty że zleci. Ale to chyba dobrze

      Usuń
  2. no proszę to już tuż tuż, super, zleci i przeżyjesz oraz wytrzymasz, cały stres pryśnie po kościele. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję ;) Że jak już pojedziemy na salę to się odstresuję :)

      Usuń
  3. Paznokcie sa piękne. Jestem pewna że będziesz wyglądać fenomenalnie w tym ważnym dniu. Trzymam kciuki żeby ten dzień był w pełni udany i wyjątkowy. Czekam też na relację ze ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Relacja na pewno będzie :)

      Usuń
  4. Mój ślub w następny weekend :) tez szyłam suknie w salonie Classa, przesympatyczna obsługa :) Trzymam kciuki i powiedzonka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie to nie doczyczy, aczkolwiek jade na wesele juz we wrzesniu wiec mysle tylko o kreacji oraz o tym by sie najeść :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!

    Świetny blog ;D

    zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać własnych ślubnych przygotowań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślubne przygotowanie to wspaniały czas,bardzo miło je wspominam :) Nie mogę się doczekać zdjęć ze ślubu :) Wszystkiego Naj Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie jestem ciekawa, jak wszystko wypadło i czekam na relację :-) A paznokcie śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego Kochana na nowej drodze życia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najpiękniejszego na nowej drodze życia ;) koniecznie dodaj zdjęcia z wesele! Chcę Cię zobaczyć ;) śliczne paznokietki, miałam podobne na moim ślubie, ale w kolorze brzoskwini ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...