sobota, 30 sierpnia 2014

Panna Młoda

Zupełnie zapomniałam, że tydzień temu siostra zrobiła mi kilka zdjęć przed poprawinami. Kupiłam tę sukienkę przez przypadek. Przeglądałam wyprzedażowe wieszaki w Reserved i znalazłam tę kremową sukienkę za jedyne 49zł. Wzięłam do przymierzenia i przepadłam. Zapomniałam, że nie mogę mierzyć rzeczy, których nie potrzebuję. Potem się okazuje, że tak fajnie leżą, że mam ochotę je kupić. A gdy się dodatkowo ma takiego doradcę jak Paulina, która zapewnia, że pięknie ślicznie to jak tu nie wziąć? Niestety od miesiąca stale przybieram na wadze. Doszło do tego, że wróciłam do wagi z poprzednich wakacji. Podczas wesela to nie był problem bo szeroka suknia zasłoniła wszystko, ale na poprawiny ledwie się wcisłam w tę kremową piękność :) Chyba zacznę biegać na jesień :P
Na szczęście baskinka zasłoniła nieco mankamenty. Nie było tak źle :)




Sukienka - Reserved
Marynarka - Takko Fashion
Torebka - allegro.pl
Buty - nn
Bransoletka - shada-shop.pl

11 komentarzy:

  1. wow, piękna sukienka i bardzo dobrze, że ją wziełaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nada uważam że pięknie w niej wyglądasz, aż zazdroszczę! Podkreślę ZAZDROSZCZĘ! Nawet G. widząc zdjęcie na fejsie wyraził swojej łał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wyglądasz ślicznie, zupełnie nie widać, by sukienka była za mała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka!!! Wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...