piątek, 8 sierpnia 2014

Panienka z okienka :)

Dziś mam dla was bardzo dziewczęcą stylizację. Nadal stawiam na jasne kolory. 
Wczoraj pojechałam na kolejny próbny makijaż ślubny. Tak wiem, w białej koszuli na makijaż. Tylko ja wpadam na takie pomysły :)
Poddałam go testowi wytrzymałości oraz spiętych włosów. Często wszystko fajnie póki włosy są rozpuszczone, a gdy odsłoni się trochę szyi... no właśnie. W maju na pewno makijażystka dobrała mi za ciemny podkład. Wczoraj prosiłam ją by na to uważała. Lubię podkłady Revlon, ale nie ma tam mojego odcienia. Pomieszałyśmy więc dwa, ale i tak mi się wydaje, że wyszło za ciemno. Pamiętacie post weselny? Wtedy też byłam malowana, ale przez inną makijażystkę. Miałam matowe oko, a do tego swoją własną pomadkę nude i wydaje mi się, że było lepiej. Ta makijażystka zaś stwierdziła, że moja pomadka byłaby niewidoczna i zrobiła mi mocniejsze różowe usta. Czułam się plastikowo :(




Koszula - TopShop (ebay.com)
Spódnica - ModoMania
Torebka - Manzana (allegro.pl)
Kolczyki - allegro.pl

Taka ciekawostka - wszystko, absolutnie wszystko w tym zestawie kupiłam wysyłkowo :)

17 komentarzy:

  1. ślicznie :) torebka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie, a jeśli nie czujesz się do końca dobrze w różowej pomadce to postaw na nude - przecież najważniejsze, żebyś ty się czuła dobrze i swobodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie zrobiłaś zbliżenia na makijaż.
    A zestaw bardzo ładny pasują Ci jasne barwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odważyłam się zrobić zbliżenia :)

      Usuń
  4. Aniu jak dla mnie i bez zbliżenia widać że masz za ciemny podkład/puder. W swoich codziennych makijażach wyglądasz znacznie lepiej. Znajdź lepiej inna makijażystke. Za to stylizacja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zestawienie;) szkoda,ze nie widac dokladnie makijazu,ale skoro Ci cos nie pasuje to albo zmien na inna pania,albo niech Ci zrobi inny makijaz ;) ja np. Na swoim slubie mialam czerwone usta i bardzo dobrze sie czulam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się nie czujesz świetnie w tym makijażu to znajdź kogoś innego, kto wysłucha Twoich wskazówek a nie zrobi jak chce.
    Fajna spódnica ;0

    OdpowiedzUsuń
  7. Radziłabym znaleźć inną makijażystkę bo nie powinno być tak, że nie potrafi dobrać podkładu. Podkład jest za ciemny, a perła na powiekach nie wygląda zbyt dobrze,najlepiej w macie tak jak z posta weselnego (tam wyszłaś pięknie). A różowy odcień tej szminki jest moim zdaniem dla ciebie za jasny i również lepiej zrezygnować z perły. A stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo wyglądasz w takim zestawie z nutą retro :)
    Jeśli tylko masz jeszcze czas znajdź kogoś bardziej kompetentnego do zrobienia makijażu. Źle dobrany podkład to nie jest drobny błąd, a poza tym dla Twojego odcienia skóry szminka też byłaby lepsza chyba jakaś w cieplejszych tonach.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny zestaw, bluzeczka w serducha jest przeurocza

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie wymiata! prześliczne, daj na profilowe :) ja jestem fanka nude ust w wydaniu Panien Mlodych, jeżeli w swojej szmince czułaś się lepiej, to po co kombinować i zmieniać?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudnie,uroczo i dziewczęco :) Z makijażem bywa ciężko,trzeba "pilnować" makijażystę,bo jej wizja czasami różni się o naszej

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...