poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Moje ulubione vloggerki cz. 3

Dziś znów będzie o vloggerkach. Pisałam o nich już dwa razy (1 i 2 znajdziecie tutaj), a nie oglądam filmików na youtube aż tak często ;) Od poprzedniego razu jednak odkryłam dwie nowe fantastyczne dziewczyny i chciałabym je wam przedstawić. Pierwszą zapewne większość z was zna. To Ewa i jej kanał Red Lipstick Monster. Dowiedziałam się z jej filmików wiele o makijażu, szczególnie o dobieraniu podkładu, z którym zawsze mam problem. Moja cera mimo nawilżenia wchłania wszystko jak gąbka, a przez to kolor podkładu zmienia mi się bardzo w ciągu dnia. Chciałabym kupić jakiś droższy, porządniejszy, ale nie stać mnie na próby i błędy. To Ewa uświadomiła mi, że nie ma nic dziwnego w "pożyczeniu" sobie próbki podkładu z testera w drogerii do czystego próbnika i wykonaniu makijażu w domu. Nie mogą przecież wymagać od nas, że sprawdzimy kolor podkładu na nadgarstku w sztucznym świetle takiego Rossmanna na przykład. Zgroza :/
Na pewno pomocne były też filmiki o pędzlach do makijażu, korektorach pod oczy i regulacji brwi czyli o trzech tematach, które spędzają mi sen z powiek :) Ewa to wyjątek jeśli chodzi o polskie vloggerki. Nagrywa konkretnie, mówi z sensem. To lubię.

Dwie następne dziewczyny są z USA bo lubię anglojęzyczne kanały. Przy okazji utrzymuje swoją umiejętność rozumienia tego języka na wysokim poziomie. Szkoda tylko, że nie mam z kim pogadać ;)
Jess to vloggerka, o której już wam pisałam. Ma 22 lata i jest samotną matką czwórki dzieci. Niedawno zabrała swoją czteroletnią córeczkę z Disneylandu. Pamiętam swoja wycieczkę do Europapark w 1997 roku - wspomnienia na całe życie :) Zaś jej najmłodszy synek Landen właśnie skończył 5 miesięcy i jest jak świetnym dzieckiem, że każda mama mogłaby sobie takiego życzyć. Grzeczny, cały czas się śmieje i bardzo rzadko płacze.
Podziwiam Jess za to, że potrafi sobie poradzić. Sama przyznaje, że czasem płacze bo już nie ma siły, ale na pewno jest o wiele silniejsza od innych dziewczyn w jej wieku.
Polecam szczególnie filmik Jessiki z cyklu "A day in life". Uważam, że posiadanie takiej gromadki dzieci jest super. Choć wtedy trzeba się im poświęcić całkowicie. Nie wyobrażam sobie pracującej mamy czwórki takich maluchów, które wychowywałaby babcia, albo nie wiadomo kto.

Kolejną mamą, którą subskrybuję jest Judy, o której też już dwukrotnie pisałam. Zaczęłam oglądać jej makijażowe tutoriale i jakoś tak przeszłam automatycznie do filmików z jej życia. Była wtedy w ciąży z Julianną, a teraz ma już trzy śliczne córeczki. Judy i jej mąż mają świetną, idealną można by powiedzieć, rodzinę. Jak z obrazka :) Judy wrzuca filmiki prawie codziennie, ale ja nie oglądam wszystkich bo ileż można patrzeć na cudze dzieci, prawda? :)

Ostatnią vloggerką, którą oglądam w wolnym czasie jest Lilly. To pochodząca z Indii Kanadyjka nagrywająca ironiczne filmiki o życiu :) Poleciła mi ją moja siostra. Niektóre z nich są taaakie prawdziwe :) Na przykład o tym, jak dziewczyny szykują się do wyjścia. Polecam! KLIK
Jednym z moich ulubionych jest także filmik z inną vloggerką pokazujący, że wcale nie jest fajnie być przyjacielem youtubera :)
Lub... co by było, gdyby wasz mózg był człowiekiem.
Polecam wam kanał Lilly. Można się pośmiać :)

I to tyle. Mam nadzieję, że kogoś tym nietypowym postem zaciekawiłam. Jutro postaram się pokazać wam zdjęcia z wesela Moniki (wieczór panieński opisywałam tutaj). Miałam na prawdę ładną sukienkę, a do tego po raz pierwszy w życiu na takiej imprezie - spięte włosy! :)

9 komentarzy:

  1. Świetna jest ta ostatnia- Lilly ! :) Właśnie po twoim poście zaczynam ją oglądać :D Zapraszam na nowy post :* http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też oglądam YT,Ewę bardzo lubię pozytywna osóbka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zaangażowanie RLM w to, co robi :) Uwielbiam inspirujących ludzi, którzy mają wielką wiedzę- Ewka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewę uwielbiam i oglądam od ponad roku :) super vloggerka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza pani mnie zaciekawiła, może jak znajdę czas coś obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądam zbyt wielu vlogów...musiałabym chyba zrezygnować z pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam obecnie zbyt dużo wolnego czasu :)

      Usuń
  7. ja na youtubie ogladam przewaznie teledyski, ale ta ostatnia jest naprawde dobra ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiałam Ewę odkąd właściwie pojawiła się na YT, ale z czasem coś mi się odmieniło i zaczęła mnie bardzo irytować :) Widz zmiennym jest, jak widać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...