piątek, 29 sierpnia 2014

Młoda żonka ;)

Witajcie! Ale ten czas leci :) Od ślubu minął już prawie tydzień. Tyle przygotowań, tyle stresu przed, potem piękny dzień, cudowna ceremonia i cała noc tańców. I po wszystkim. Jestem oficjalnie panią Koruba z obrączką na palcu :) Stąd zresztą mój pseudonim na blogu, który przyjęłam już jakiś czas temu - od szkolnego przezwiska męża ;) Jest fajnie, mieszkamy sobie razem choć jeszcze trochę w rozjazdach bo z poszukiwaniami pracy wstrzymałam się do powrotu z urlopu. A dokąd pojedziemy? Nadal nie wiemy :) Myślę, że nadal Grecja jest najbardziej aktualna. Termin też nadal nie jest pewny, gdyż pojawiło się kilka ciekawych propozycji związanych z blogiem i modowymi eventami i zastanawiam się czy warto dla nich przekładać wyjazd na koniec września. Muszę ustalić priorytety :)
Poniższy zestaw jest sprzed kilku dni. Pogoda taka sobie, trzeba było przeprosić się ze swetrami. Ten konkretny kupiłam w sh czekając na siostrę, którą zawiozłam do dentysty :) Jest w takie drobniutenkie złote paseczki, chyba nie udało mi się tego pokazać.
Nadal się nie przeprowadziłam do końca, ubrania mam w starym pokoju bo szafa w wspólnej sypialni nadal nie gotowa. A nad drzwiami za mną nadal baner "Szczęść Boże młodej parze" :) Ciekawe ile jeszcze pociągniemy na takiej poślubnej euforii nim dopadnie nas szara rzeczywistość :)





Sweterek - H&M
Spodnie - C&A
Kurtka - ModoMania
Torba - humad.pl
Lordsy - czasnabuty.pl
Komin - H&M

9 komentarzy:

  1. Pogratulować młodej żonce ślubu :)

    Fajna, jesienna już stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oby jak najdłużej w poślubnej euforii ;)

    piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby ta euforia zawsze Wam towarzyszyła i nie gasła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka świetna, a o nudę się nie martw, nie będzie tak źle

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie, widać, że małżeństwo Ci służy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna młoda żonka.Owszem tyle przygotowań,stresu,a niestety śłub i wesele tak szybko mijają :( Dobrze,że wspomnienia są wieczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :) my też jeszcze żyjemy wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...