piątek, 1 sierpnia 2014

Lipiec 2014 - Haul zakupowy

W tym miesiącu będzie tak jak jest modnie na blogach - mój haul zakupowy ;) Skąd się wzięła w ogóle moda na to słowo? xD

1. Lordsy w panterkę River Island (vinted.pl 35zł z przesyłką)

2. Sandały typu lity (czasnabuty.pl 47,80zł z przesyłką)

3. Kremowa sukienka (Reserved 49,99zł)

Co prawda baskinka pewnie wyszła z mody, ale tylko ona sprawiła, że dobrze w tej sukience wyglądam i czuję się swobodnie. Będę miała na poprawiny :)
4. Czarno biała torba (Reserved 49,99zł)
Już dawno ją miałam na oku. Wpadłam na nią przez przypadek podczas zakupów z Paulette i nie mogłam się oprzeć :) Podobną pokazywałam wam na instagramie tutaj.
5. Koronkowa sukienka Orsay (vinted.pl 37zł z przesyłką)
Potrzebowałam czegoś czarnego na wieczór panieński koleżanki. Ogłosiła swoje wymagania co do stroju już po tym jak kupiłam piękną różową sukienkę, w formie litery A (pokazywałam ją w czerwcowym poście).
6. Chabrowy sweterek oversize i dwie bransoletki (shada-shop.pl 47zł z przesyłką)


7. Czarna bluza z rękawem 3/4 (Reserved (29,99zł)

8. Dżinsy marmurki (Lidl 39,90zł)

9. Spódniczka typu wrap (Lidl 24,90zł)

10. Miętowa torebka Manzana (allegro.pl 37zł z przesyłką)
Odkupiona od Marysi z bloga marcelka-fashion.blogspot.com
11. Beżowy sweterek (Reserved 29,99zł)
Nie byłam do niego przekonana, ale postanowiłam wziąć.
12. Czarna spódnica tulipan Marks&Spencer (allegro.pl 37zł z przesyłką)

13. Czarne rurki (C&A 29,90zł)
Miałam już rok temu identyczne za 64,90zł i bardzo dobrze się sprawdziły :)
14. Granatowy szal w panterkę (C&A 4,90zł)


15. Czarna spódniczka (C&A 29,90zł)
Kupiona dzień przed rozmową kwalifikacyjną :)
16. Granatowe spodnie (C&A 29,90zł)

17. Czarna sukienka we wzory (Reserved 39,99zł)


W tym miesiącu jak widać nie ma zbyt wielu letnich nowości. Tak na prawdę letnich ubrań mam mnóstwo. Lipcowe wyprzedaże natomiast wykorzystałam na uzupełnienie garderoby na jesień :) Jak widać często zaglądałam do Reserved - uwielbiam ten sklep podczas wyprzedaży. Ogólnie dużo rzeczy mi się tam podoba, ale tylko wtedy mnie na nie stać :)

13 komentarzy:

  1. Na nie zdecydowanie idą lordsy i ta mietowa torebka na zdjęciu mnie nie przekonuje ;) Chyba, że na zywo prezentuje się lepiej ;)
    Zdecydowanie na tak jest ta biała sukienka z baskinką! Cudo! Pięknie w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kremowa sukienka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. sukieneczka na poprawiny cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowa torebka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ;)
    Super wpis, chyba pomyślę, żeby u siebie robić takie co miesięczne zestawienie, pewnie też się tego sporo nazbiera... chyba zaczne od sierpnia, a właśnie złożyłam zamósienie na stradivariusie, mają super wyprzedaże, kupiłam kilka rzeczy po 29.99 zł ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, dziewczyno, zaszalałaś! Piękne rzeczy :) Gdybyś chciała pozbyć się kiedyś tej czarnej bluzy z Reserved to jestem pierwsza w kolejce!
    ___________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/2014/08/jak-zdac-egzamin-na-prawo-jazdy-za.html

    OdpowiedzUsuń
  7. no to troche tego jest, aczkolwiek chyba sporo rzeczy nie do konca w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka na poprawiny jest świetna. Bardzo mi się podoba :) i ten chabrowy sweterek, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne łupy i te niskie ceny :) Też u siebie własnie pokazałam zakupy z wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie zauważyłam kiedy w lidlu były marmurkowe rurki...
    ps. podobną spódniczke tak jak ta z nr 12 mam do sprzedania na tablicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lordsy w panterkę i biała sukienka mega <3 reszta też jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sie wlasnie zastanawiam nad tymi.litami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zakupy! ja w tym roku malo kupilam a szkoda bo mialam duzo rzeczy na oku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...