wtorek, 26 sierpnia 2014

Koniec lata?

Jakoś tak chłodniej się zrobiło, nawet gdy świeci słonko. I ten wiatr. Wiatr ma zapach jesieni. Gdzie się te dni podziały? Całe lato planowałam ten jeden dzień, przez co umknęło mi sto innych, pięknych i ciepłych. Choć i tak starałam się wykorzystać te słoneczne jak najlepiej i jak ja to mówię - nagromadzić witaminy D na całą zimę :)
Poniższe zdjęcia pochodzą jeszcze z zeszłego tygodnia, sprzed ślubu. Dotarła do mnie wyczekiwana koszula-mgiełka, którą kupiłam na stronie ubrani.com.pl. Jest świetna! Znacie mnie, lubię raczej ciemne ubrania. Mocne i wyraziste. Nie jestem typem eterycznej dziewczynki i rzadko chodzę w pastelach, ale ta lekko prześwitująca bluzeczka mnie urzekła. Niestety na górę musiałam już zarzucić sweterek.







Koszula - New Look (ubrani.com.pl)
Spódniczka - vinted.pl
Sweterek - Bershka (allegro.pl)
Baleriny - Level F
Torebka - F&F
Bransoletka - Charms

9 komentarzy:

  1. Wczoraj przez przypadek trafiłam na Twojego bloga i instagram i muszę Ci napisać że miałaś przepiękną suknię ślubną. Idealną! Aż nie mogę się doczekać zdjęć na Tobie. Pokażesz nam jakieś fotki z Twojego wielkiego dnia?
    pozdrawiam!
    aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tych kolorach i pięknie zestawione!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ślicznie, ale zamiast o ciuchach lepiej nam o wielkim dniu opowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam na zdjęcia i relację-poćwiczyłam cierpliwość to poczekam grzecznie :)
    A bluzeczka śliczna, taka romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz;-)
    a zegarek boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeurocza torebka.
    Zapraszam do siebie: http://juliettasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. taka grzeczna dziewczynka :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...