sobota, 9 sierpnia 2014

It's time to grow up

Chciałam wyglądać starzej, poważniej. Wyszło mi? :)
Wiele osób twierdzi, że bez grzywki wyglądałabym lepiej, albo przynajmniej doroślej. Chciałam im udowodnić, że się mylą. Z grzywki póki co nie zrezygnuję. Miałam ją przez większość życia, lepiej się z nią czuję. Nie mam ładnej twarzy, która obroni się ze spiętymi włosami ;)
Ale wracając do stylizacji... za trzy elementy dałam jedynie 10zł i są do główne składniki bo i spódniczka i bluzka. Co prawda chyba lepsza byłaby spódnica ołówkowa niż tulipan, ale i tak mi się to połączenie podoba. Idealny na załatwianie ostatnich formalności przedślubnych.
Pierścionka nadal nie ma, ale dostałam dobrą wiadomość. Reklamacja została uznana i dziś odbieram całkiem nowy (czwarty już) pierścionek zaręczynowy. Na ślub będzie świeżutki :)







Bluzka - Terranova (9,90zł)
Spódniczka - Biedronka (10zł)
Naszyjnik - Cropp (9,99zł)
Torebka - humad.pl (59zł)
Buty - czasnabuty.pl (47zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Razem ok 168zł

11 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wyglądasz poważnie ale też nie bez przesady (zawsze dziewczęcy urok mile widziany :)) a stylizacja bardzo ładna ta różowa spódniczka przełamuje tą czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie wyobrażam siebie bez grzywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tu się mylisz:), masz bardzo ładną buzię, którą ta grzywka zasłania.
    Ale pewnie, jeśli tak się lepiej czujesz to nic na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne buty, stylizacja super, wszystko fajnie gra ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica w Biedronce?Szok nie widziałam u siebie takich

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bez grzywki żyć nie mogę, lubię swoją grzywkę. Ty wyglądasz w niej ślicznie. Ładna ta spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. a co to za historia z pierścionkiem zaręczynowym? bo chyba mnie coś ominęło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...