niedziela, 17 sierpnia 2014

Houndstooth blouse

Witajcie! Dziś przedstawiam wam piątkowy zestaw na spotkanie ze znajomymi. K nie miał czasu i okazji odprawić urodzin dla przyjaciół. Najpierw było wesele znajomych, potem wszystkie weekendy czymś zajęte. W piątek też nie wszyscy mogli, ale zjawili się ci najważniejsi :) Za catering odpowiedzialna byłam oczywiście ja :) Wszyscy byli zachwyceni. Do północy graliśmy w gry planszowe, których nie jestem jakąś fanką, ale okazały się całkiem ciekawe.
Poniżej moja stylizacja z tego dnia. Planowałam, że pójdę w spódnicy tylko nie wiedziałam do końca w której. Miała być wasza i moja ulubiona koronkowa, ale skończyły mi się fajne bluzki do niej :) Postawiłam więc na połączenie - czerń + biel + beż. Jak wam się podoba?
Fryzurka to zasługa Sandry, z którą kilka godzin wcześniej próbowałyśmy upięcia ślubne :) Poprosiłam ją by na resztę dnia zrobiła mi dobierany warkocz. Tego nie widać, ale przeplata się on z przeciwnej strony przez całą głowę. Tak jak moja fryzurka na wesele (tutaj).





Bluzka - Butik
Spódnica - Biedronka :)
Baleriny - LevelF
Torba - humad.pl
Bransoletka - by Dziubeka
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Kolczyki - House
Okulary - Sinsay

10 komentarzy:

  1. uwielbiam tę spódnicę u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, i taka dziewczęca fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko, super bluzka!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/08/czerwona-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna torebka i ślicznie Ci w tej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,bluzeczka bardzo mi się podoba. Ja bardzo lubię takie spotkania ze znajomymi,na których właśnie gramy w gry planszowe :) Najczęściej trwa to do późnych godzin,bo nikt nie chce odpuścić :) Ja też miałam na ślubie warkocz dobierany z tyłu przez całą głowę i puszczony na jedno ramię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...