niedziela, 3 sierpnia 2014

Girl in red

Przedstawiam wam moją nową czerwoną sukienkę F&F kupioną na stronie ubrani.com.pl . Polecam wam tę stronę, gdyż można tam znaleźć bardzo fajne ubrania w niskich cenach. Nawet używane ciuszki są dobrej jakości i wyglądają jak nowe. Uzbroić należy się jedynie w cierpliwość, gdyż firma często ociąga się z wysyłką i niejednokrotnie zaznacza "wysłane" na stronie choć tak na prawdę potem na kopercie stempel jest z następnego dnia dopiero. Czekam na kurteczkę, którą zamówiłam w połowie lipca. Mam nadzieję, że nie zaginęła w akcji :)
Tę czerwoną sukienkę założyłam wczoraj na przyjęcie urodzinowe narzeczonego. Zaprosił moich rodziców i siostrę na kawę, a przy okazji na zwiedzanie mieszkania, w którym zamieszkamy razem już za 20 dni :)






Sukienka - F&F (ubrani.com.pl)
Buty - nn
Torebka - Butik
Naszyjnik - Cropp
Bransoletka - Charms

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja, taka elegancka:) Rewelacyjne, złote paznokcie:)

    _____________
    www.e-vintage.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie i elegancko! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu świetnie Ci w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci w czerwieni :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka oficjalna bym powiedziała-na taką okazję w sam raz :) Bardzo fajny krój i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A i przeczytałam Twoją książkę! Jestem pod wrażeniem:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo miło mi :) Ja bym wiele w niej poprawiła i nawet teraz głupio mi ją czytać bo pewnie bym się załamała :)

      Usuń
  7. Ładnie wyglądasz w czerwieni :) te 19 dni Wam pewnie szybko zlecą, chociaż pewnie trudno się doczekać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie, idealnie połączyłaś kolory! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...