poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Brick in the wall

W zeszłym tygodniu zrobiliśmy sobie wycieczkę do Czechowic-Dziedzic by odwiedzić moją koleżankę, która przeprowadziła się po studiach do chłopaka. Zdjęcia były robione właśnie tam. I skończyły się jasne kolory :) Zrobiło się zimniej, a ja wskoczyłam w swoje ulubione bezpieczne czarne spodnie :)
No dobra, wiem, że mi się przytyło. Co prawda tylko kilogram, ale dlaczego na dwa tygodnie przed ślubem? Czuję, że to widać i mam wrażenie, że to pięć kilo, a nie jeden :(
Ale nie o tym chciałam. Wybrałam na ten dzień delikatny beż w połączeniu z panterkowymi dodatkami, które lubię, ale właśnie w takiej ograniczonej wersji.






 
T-shirt - NewYorker
Narzutka - allegro.pl
Spodnie - C&A
Torba - humad.pl
Buty - River Island
Naszyjnik - pożyczony od siostry

14 komentarzy:

  1. Kochana głupoty gadasz :)
    Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widzę, abyś przytyła, ale powiem Ci, ze w spodniach sama grubiej wyglądam. Dlatego wracaj do spódnic i sukienek od razu poczujesz się lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie lubię w spodniach :) Już szukam ciepłych spódnic na jesień w internecie :)

      Usuń
  3. Nie wiem w którym miejscu przytyłaś bo nic takiego nie widzę :) Bardzo mi się podoba ta stylizacja. A naszyjnik mnie zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobaja mi sie buty! i torba jest taka prosta i stylowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzież ten kilogram? A gdzież dopiero pięć? :)
    Dodatki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik jest siostry :) Strasznie mi się podoba a ona ubolewa bo twierdzi że lepiej na mnie leży. Choć to u niej dopiero ma na czym leżeć ^^
      A ja nie wiem czemu czuję się taka napuchnięta i ciężka :/

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Trochę sztywne, ale po przyklejeniu silikonowych pasków na pięty stały się wygodne :) Kupiłam wysyłkowo, na żywo po przymierzeniu pewnie bym nie kupiła :)

      Usuń
  7. Kochana i tak wyglądasz rewelacyjnie! Nie przejmuj sie kilogramem! Nie stresuj się przed slubem :)
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie,ja nie widzę żadnego wzrostu wagi.Kochana to już tylko dwa tygodnie ahhh,ale się ciesze i nie mogę się doczekać zdjęć o ile nam je pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...